چند قدم تا پایان طلسم رامین؛ اولین عکس یادگاری با جام

چند قدم تا پایان طلسم رامین؛ اولین عکس یادگاری با جام

رامین رضاییان سال‌ها در پرسپولیس و تیم ملی بازی کرده اما هیچوقت، نتوانسته با جام قهرمانی لیگ عکس یادگاری بیندازد.

به گزارش 9 صبح، پیروزی دشوار سپاهان مقابل صنعت نفت، تیم ژوزه مورایس را یک قدم دیگر به قهرمانی لیگ نزدیک‌تر کرد. سپاهان در فاصله 6 هفته مانده به پایان لیگ فاصله‌ای 3 امتیازی با تیم دوم جدول دارد، در بازی رو در رو بهتر نتیجه گرفته و در 4 هفته پایانی هم، بازی‌های آسان‌تری نسبت به سایر مدعیان برگزار خواهد کرد. آن‌ها بخشی از این وضعیت خوب را، به درخشش رامین رضاییان مدیون هستند. بازیکنی که توانسته این فصل روی 10 گل سپاهان تاثیر مستقیم داشته باشد و این هفته هم مقابل صنعت نفت، تک گل سپاهان را زد.

رامین رضاییان در صورت قهرمانی این فصل با سپاهان، برای اولین‌بار در جشن قهرمانی لیگ برتر شرکت می‌کند و مدال این مسابقات را به گردن می‌اندازد. بازیکنی که یکی از مهره‌های مهم روزهای طلایی پرسپولیس بود اما در هیچکدام از 5 قهرمانی پیاپی این تیم، حضور نداشت. رضاییان لیگ پانزدهم، با پرسپولیس دوم شد و نتوانست قهرمان شود. لیگ شانزدهم، او و پرسپولیس خیلی زود قهرمانی‌شان را قطعی کردند اما اختلاف با برانکو ایوانکوویچ، باعث شد پیش از پایان فصل از تیم کنار گذاشته شود. لیگ‌های هفدهم تا بیستم که پرسپولیس پیاپی قهرمان لیگ برتر شد هم رضاییان، خارج از ایران فوتبال بازی می‌کرد. او فصل پیش، بعد از سال‌ها به پرسپولیس بازگشت و همزمان، قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس هم به پایان رسیدند.

تنها جام‌های کارنامه رضاییان در سن 33 سالگی، دو تورنمنت حذفی در فوتبال قطر هستند. او این فصل می‌تواند طلسم عجیب قهرمان نشدنش در لیگ برتر ایران را بشکند و خودش هم، کلیدی‌ترین مهره مورایس در این مسیر محسوب می‌شود. رضاییان که ابتدای فصل از پرسپولیس کنار گذاشته شده بود، با پیوستن به سپاهان به روزهای اوجش برگشت و پیراهن تیم ملی را پس گرفت، در جام جهانی به میدان رفت و گل زد و حالا، می‌خواهد آخرین قدم‌ها را برای رسیدن به جام قهرمانی به همراه تیمش بردارد.

    نظر شما