ستاره پرسپولیس پنالتی‌گیرتر از همیشه!

ستاره پرسپولیس پنالتی‌گیرتر از همیشه!

مهدی عبدی با گرفتن پنالتی برابر مس رفسنجان، آمار خود را در این فصل بهتر کرد.

به گزارش 9 صبح، این فصل از لیگ فصل خوبی برای مهدی عبدی نبود. این بازیکن که سابقه گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، در دیدارهای که پرسپولیس از وجود مهاجم تخصصی بی‌بهره بود، باز هم اعتماد کادر فنی را جلب نکرد ولی در هفته‌های اخیر کمی بیشتر به کار گرفته شد و در بازی با مس رفسنجان باتوجه به غیبت لئاندرو پریرا در ترکیب اصلی قرار گرفت و روی تک گل پرسپولیس اثرگذار بود.

کسب پنالتی مهارت جدید عبدی

عبدی هر چند که در این فصل بسیار کمتر فرصت بازی پیدا کرد اما در دقایق اندک حضور در زمین در گرفتن پنالتی موفق نشان داده، موردی که از او در فصول قبل به هیچ وجه دیده نشده بود. این بازیکن در دوره‌های قبل در مجموع 3766 دقیقه برای پرسپولیس در تمام رقابت‌ها به میدان رفته بود و حتی یک پنالتی هم نگرفته بود این بازیکن اما در این فصل 435 دقیقه در لیگ و حذفی برای پرسپولیس بازی کرده و 2 پنالتی گرفته است. عبدی علاوه بر بازی مس رفسنجان در بازی با تراکتور هم برای پرسپولیس پنالتی گرفت که هر 2 پنالتی از نظر داوری پرحرف و حدیث بود ولی بااین حال عبدی از جمله پنالتی‌گیرترین بازیکنان این فصل از لیگ است. این بازیکن در رده دهم زمان لازم برای تاثیرگذاری روی گل در لیگ این فصل قرار دارد.

عبدی هر 55 دقیقه یک گل مقابل مس رفسنجان

مهدی عبدی با زدن 3 گل، رکورددار بیشترین گل زده به مس رفسنجان در لیگ برتر است. این بازیکن با 3گل و کسب یک پنالتی در مجموع روی 4 گل برابر این تیم تاثیرگذار بوده است. عبدی مقابل پیکان و مس رفسنجان بهترین کارنامه را در لیگ برتر دارد. این مهاجم 4 بار دروازه پیکان را باز کرده و مقابل این تیم هم روی 4 گل موثر بوده است. عبدی برابر مس، 220 دقیقه بازی کرده و هر 55 دقیقه توانسته برابر این تیم موفق شده روی یک گل اثرگذار باشد. 

وب گردی

    نظر شما