غیبت یامگا پس از ۴۴ بازی؛ حضور ستاره استقلال در دربی

غیبت یامگا پس از 44 بازی؛ حضور ستاره استقلال در دربی

کوین یامگا به دلیل محرومیت در بازی با هوادار حاضر نخواهد بود.

به گزارش 9 صبح، پیروزی استقلال برابر آلومینیوم اراک با دریافت کارت زرد برای کوین یامگا همراه بود. این چهارمین کارت زرد یامگا در این فصل بود و با این اوصاف این بازیکن در بازی بعدی استقلال برابر هوادار غایب خواهد بود. یامگا پیش از این برابر نساجی، تراکتور و صنعت نفت آبادان کارت زرد گرفته بود.

باز هم غیبت برابر هوادار

یامگا از زمان حضور استقلال، ستاره غیرقابل جانشین این تیم بوده است. این بازیکن در تمام دیدارهای استقلال در این فصل حاضر بوده است . نکته جالب اینکه آخرین غیبت یامگا در استقلال به بازی فصل گذشته برابر هوادار در هفته شانزدهم برمی گردد. یامگا در ۲ فصل بازی در استقلال از ۴ تقابل ممکن با هوادار فقط در یک مسابقه فرصت بازی پیدا کرده است. این بازیکن از زمان حضور در استقلال فقط در ۴ مسابقه غایب بوده است. این بازیکن در اولین بازی فصل پیش مقابل هوادار هنوز قراردادش به امضا نرسیده بود و حق بازی نداشت. این بازیکن در هفته ششم در بازی با گل گهر به خاطر مشکلی برای به کارگیری بازیکنان خارجی پیش آمده به میدان نرفت. در بازی جام‌حذفی فصل پیش مقابل نود ارومیه با نظر کادرفنی بازیکنان جوان‌تر بازی کردند و کوین یامگا به کار گرفته نشد. آخرین غیبت یامگا در استقلال مقابل هوادار بود و پس از آن در تمام بازی ها حاضر بوده است.

خیال راحت یامگا برای دربی

یامگا پس از بازی با هوادار در فصل گذشته در هر 44 بازی استقلال در لیگ، جام حذفی و سوپرجام برای استقلال به میدان رفته و تنها بازیکن این تیم است که در تمام این دیدارها به میدان رفته است. استقلال در دیدار با هوادار ثابت‌ترین مهره ۲ فصل اخیر خود را در اختیار ندارد ولی با این حال خیال هواداران استقلال آسوده است که اگر مشکل آسیب دیدگی برای این بازیکن پیش نیاید خطر محرومیت یامگا را برای دربی تهدید نخواهد کرد.

وب گردی

    نظر شما