احیای مدافع محبوب «یحیی»؛ موتور «دانیال» روشن شد؟

احیای مدافع محبوب «یحیی»؛ موتور «دانیال» روشن شد؟

دانیال اسماعیلی‌فر برای اولین‌بار در نیم فصل دوم، توانست روی یک گل پرسپولیس تاثیرگذار باشد.

به گزارش 9 صبح، جابجایی رامین رضاییان و دانیال اسماعیلی فر یکی از مهمترین نقل‌وانتقالات ابتدای فصل بود. هر دوی آن‌ها، در پیراهن جدیدشان شروع خوبی داشتند و نقش پررنگی، در امتیازات تیم‌شان بازی کردند. با شروع نیم فصل دوم اما، اوضاع برای دانیال اسماعیلی‌فر تغییر کرد. مدافع راست پرسپولیس که نیم فصل اول آمار 3 گل و 4 پاس گل را داشت، نیم فصل دوم نتوانست روی هیچ گلی تاثیرگذار باشد. پرسپولیس هم در همین مقطع، صدرجدول لیگ و رده دوم را به سپاهان و استقلال واگذار کرد.

عملکرد ضعیف اسماعیلی‌فر، باعث نیمکت نشینی او در بعضی بازی‌ها و حضور وحدت هنانوف در ترکیب اصلی شد. اسماعیلی‌فر که چند هفته‌ای است دوباره جایگاهش در ترکیب اصلی را پس گرفته، این هفته مقابل ملوان توانست گل اول تیمش را برای مهدی ترابی بسازد. پاس خلاقانه او در دقیقه 36، مقاومت ملوان را در آزادی شکست و مسیر پیروزی سرخپوشان را هموار کرد.

اسماعیلی‌فر علاوه بر گل‌سازی، در این بازی نمایش خوبی هم داشت و با 7 عملکرد دفاعی، نقشی موثر در بسته ماندن دروازه تیمش داشت. او دو موقعیت برای هم‌تیمی‌هایش ساخت و دو بار هم، خودش دروازه حریف را هدف گرفت. نمایش خوب اسماعیلی‌فر، می‌تواند پرسپولیسی‌ها را به هفته‌های پایانی امیدوارتر کند. هفته‌هایی که آن‌ها، جایی برای اشتباه ندارند و باید تمام حریفان‌شان را شکست دهند. نیم فصل اول اسماعیلی‌فر تاثیر مهمی در موقعیت‌سازی پرسپولیس داشت و شاید در هفته‌های پایانی با اوج‌گیری او، آمار گلزنی پرسپولیسی‌ها هم تغییر کند. 

وب گردی

    نظر شما