راه آسان موفقیت پیش پایِ «رحمتی»؛ هر سال بهتر از پارسال؟

راه آسان موفقیت پیش پایِ «رحمتی»؛ هر سال بهتر از پارسال؟

شاگردان «مهدی رحمتی» به دنبال ثبت یک رکورد مهم به نام تیم خود در پایان لیگ بیست‌ودوم هستند.

به گزارش 9 صبح، آلومینیوم اراک یکی از تیم‌های سینوسی لیگ بیست‌ودوم است که با تکیه بر خط دفاعی مستحکم خود توانسته با کسب تساوی‌های سریالی جایگاه خود را در میانه‌های جدول حفظ کند و در هفته‌های پایانی لیگ بیست‌ودوم هم شاگردان رحمتی به دنبال آن هستند تا بتوانند در نیمه بالای جدول کارشان را به پایان ببرند. اراکی‌ها هفته گذشته با شکست مقابل استقلال، موقعیت هفتم جدول را از دست دادند و در ادامه سقوط پلکانی‌شان در جدول در رده هشتم قرار گرفتند. شاگردان سیدمهدی رحمتی تا پایان لیگ بیست‌ودوم باید به ترتیب مقابل تیم‌های نساجی مازندران، ذوب‌آهن اصفهان، گل‌گهر سیرجان، نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان قرار بگیرند که نکته مهم، 3 رویارویی مهم سفیدوسبزپوشان با نساجی، گل‌گهر و فولاد در بیرون از خانه است که باعث شده تا اراکی‌ها برای حفظ جایگاه خود در کورس مدعیان، روزهای سختی را تا پایان فصل در مقابل خود ببینند. البته که بقا در نیمه بالای جدول تنها هدف آلومینیوم نیست و آن‌ها یک هدف مهم دیگر را هم در هفته‌های پایانی لیگ بیست‌ودوم دنبال می‌کنند.

37، عدد شانس آلومینیوم در لیگ برتر

اراکی‌ها سومین سال حضورشان در سطح اول فوتبال ایران را تجربه می‌کنند و به دنبال پایانی موفق هستند. در اولین سال حضور آلومینیوم در لیگ برتر، آن‌ها با هدایت رسول خطیبی کار خود را آغاز کردند اما خطیبی نتوانست لیگ بیستم را در قامت سرمربی آلومینیوم به پایان ببرد و جای خود را به علیرضا منصوریان داد. باخت‌های سریالی منصوریان در هفته‌های پایانی لیگ بیستم باعث شد تا آلومینیوم در بین تیم‌های بالای جدولی جایگاهی نداشته باشد و با 37 امتیاز در موقعیت یازدهم جدول کارش را به پایان ببرد. منصوریان بعد از پایان لیگ بیستم از سمتش کنار رفت و دوباره سکان هدایت آلومینیوم اراک در اختیار رسول خطیبی قرار گرفت که بازهم خطیبی موفق نشد فصلی کامل را در لیگ برتر در قامت سرمربی آلومینیوم تجربه کند و در میانه راه، مهدی رحمتی جانشین خطیبی شد. ماحصل تلاش سفیدوسبزپوشان در فصل گذشته به مانند لیگ بیستم بود و آن‌ها بازهم 37 امتیاز به‌دست آوردند، این تفاوت که در جدول در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

ماموریت مهم «رحمتی» در مسیر تاریخ‌سازی

آلومینیوم اراک تا پایان هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در دوره بیست‌ودوم توانسته 33 امتیاز کسب کند و حالا در 5 هفته پایانی فصل، شاگردان رحمتی 2 هدف مهم را دنبال می‌کنند. اولین هدف آن‌ها این است که بتوانند رکورد امتیازی تیم‌شان در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر را بشکنند که این مهم با کسب حداقل 5 امتیاز از 5 بازی آینده محقق خواهد شد و هدف بعدی هم حضور در جایگاهی بالاتر از رتبه هشتم جدول است. شاگردان سیدمهدی رحمتی در حال حاضر با 33 امتیاز تیم هشتم جدول رده‌بندی هستند و فاصله‌شان با فولادِ رده هفتمی فقط یک امتیاز است. مس رفسنجان با 40 امتیاز تیم ششم جدول رده‌بندی است و با وجود آنکه اراکی‌ها روی کاغذ شانس رسیدن به رتبه ششم جدول را هم دارند، اما به نظر می‌رسد تمرکز سفیدوسبزپوشان بر بازپس‌گیری جایگاه خود در رتبه هفتم جدول باشد که باید دید آیا شاگردان رحمتی به اهداف خود در پایان لیگ بیست‌ودوم خواهند رسید یا خیر.

وب گردی

    نظر شما