کابوس پرسپولیسی‌ها به پایان رسید؛ پایان دوره تاج‌گذاری «لوکادیا»!

کابوس پرسپولیسی‌ها به پایان رسید؛ پایان دوره تاج‌گذاری «لوکادیا»!

مدافع گرجستانی پرسپولیس توانست به عنوان بهترین گلزن سرخ‌پوشان پایتخت لیگ بیست‌ودوم هم‌تراز با «یورگن لوکادیا» شود.

به گزارش 9 صبح، یورگن لوکادیا که این روزها با حضور در فوتبال چین خبرساز شده و مدیران باشگاه پرسپولیس با طرح دعوای حقوقی علیه مهاجم هلندی سابق تیم‌شان به دنبال محروم کردن لوکادیا و دریافت غرامت هستند، تا پیش از آنکه هفته بیست‌وششم لیگ برتر آغاز شود، در قامت بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم نامش مطرح بود؛ آن‌هم در حالی‌که آخرین بازی لوکادیا در پرسپولیس آبان‌ماه سال گذشته و در هفته یازدهم برگزار شد اما با وجود گذشت 14 مسابقه در لیگ برتر، رکورد لوکادیا برای ستارگان پرسپولیس دور از دسترس بود.

آقای گلی مدافعی که متخصص دبل‌کردن است!

گیورگی گولسیانی مدافع باتجربه پرسپولیس شب گذشته ستاره تیمش در کرمان بود و توانست به واسطه مهارت بالایی که در نواختن ضربات پنالتی دارد، دروازه نارنجی‌پوشان را فرو بریزد. گولسیانی که در فصل جاری جام حذفی نامش به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس مطرح است، در لیگ بیست‌ودوم هم به دنبال آن بود تا بتوانند با درخشش مقابل مس کرمان به رکورد یورگن لوکادیا برسد که مدافع بلندقامت سرخ‌پوشان پایتخت به خواسته خود رسید و موفق شد وارد کورس آقای گلی شود. گولسیانی شب گذشته در شرایطی با دبل مقابل مس کرمان به ششمین گل فصل خود رسید و مشترک با یورگن لوکادیا و البته حامد شیری، محمدرضا آزادی، رضا شکاری، سجاد بازگیر و رامین رضاییان در جدول گلزنان در رتبه هفتم ایستاد که برای سومین‌بار در فصل جاری موفق به دبل گلزنی شد. مدافع گرجستانی پرسپولیس که روند گلزنی‌هایش در تیم جدید خود را در دربی دور رفت مقابل استقلال آغاز کرد و توانست برابر آبی‌پوشان پایتخت دبل کند، سابقه دبل گلزنی مقابل سپاهان اصفهان در جام حذفی را هم در فصل جاری دارد و شب گذشته هم 2 بار موفق شد دروازه مس کرمان را باز کند.

مدافع 31 ساله پرسپولیس که جمعاً در فصل جاری (در لیگ برتر و جام حذفی) 9 گل به‌ثمر رسانده، 2 گل دیگر خود در لیگ بیست‌ودوم را وارد دروازه تیم‌های مس رفسنجان و نساجی مازندران کرده است و در جام حذفی هم سابقه گلزنی به تیم ون‌پارس اصفهان را هم دارد تا فصلی رویایی را در جمع سرخ‌پوشان پایتخت بگذراند و در قامت یکی از گلزن‌ترین مدافعان فصل خود را نشان بدهد. سعید صادقی هم که شب گذشته موفق به گلزنی مقابل مس کرمان شد، شمار گل‌هایش در فصل جاری لیگ برتر را به عدد 4 رساند تا در کنار مهدی ترابی و محمد عمری در 4 بازی باقی‌مانده از لیگ بیست‌ودوم، امیدوار به رسیدن به رکورد یورگن لوکادیا و گیورگی گولسیانی بمانند و در تلاش برای رسیدن به عنوان آقای گلی پرسپولیس در پایان لیگ بیست‌ودوم باشند.

رکورد ویژه سرخ‌ها در پیروزی‌های 3 گله

پرسپولیس تا پیش از آنکه در مقابل مس کرمان در هفته بیست‌وششم به میدان برود، با 33 گل زده ضعیف‌ترین خط حمله را در بین مدعیان داشت اما برتری 3 گله شاگردان یحیی گل‌محمدی در کرمان باعث شد تا هم‌تراز با استقلال، پرسپولیسی‌ها بتوانند شمار گل‌های زده‌شان را به 36 برسانند و در یک‌قدمی رسیدن به رکورد سپاهان و گل‌گهر به عنوان بهترین خطوط حمله لیگ بیست‌ودوم قرار گیرند. سرخ‌پوشان پایتخت البته تنها مدعی بالانشین جدول بودند که شب گذشته دیدار خود را برگزار کرد و تیم‌های سپاهان اصفهان، استقلال تهران، گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز امشب این فرصت را دارند تا به رکورد خط حمله پرسپولیس حمله کرده و بار دیگر فاصله‌شان با سرخ‌پوشان را افزایش دهند. نکته جالب‌توجه درباره گل‌های زده پرسپولیس به موفقیت شاگردان گل‌محمدی در به‌ثمر رساندن حداقل 3 گل در 6 دیدار از رقابت‌های این فصل باز می‌گردد که اتفاق جالب‌توجهی است.شاگردان یحیی گل محمدی در هفته پانزدهم بهترین برد خود را در فصل جاری با برتری 5 بر یک مقابل نساجی مازندران به‌دست آوردند و در مصاف با هوادار تهران در دور رفت و نفت مسجدسلیمان، تراکتور تبریز، ملوان بندرانزلی و مس کرمان دور برگشت، سرخ‌پوشان پایتخت توانسته‌اند بردی 3 گله را جشن بگیرند تا 20 گل از 36 گل پرسپولیس تنها در 6 مسابقه به‌ثبت رسیده باشد!

وب گردی

    نظر شما