​ستاره پرسپولیس آماده دربی!

​ستاره پرسپولیس آماده دربی!

بازی در دربی تهران، همیشه برای عبدی معنی ویژه‌ای داشته و او دوباره پیش از این مسابقه، اوج گرفته است.

به گزارش 9 صبح، پرسپولیس در بازی با مس کرمان، توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد و موقعیت‌های زیادی هم خلق کند. موقعیت‌هایی که بیشتر آن‌ها، با بی‌دقتی هدر رفتند. یکی از بازیکنان مهم پرسپولیس در این مسابقه، مهدی عبدی تک مهاجم تیم گل‌محمدی در شروع بازی بود. بازیکنی که پنالتی گل دوم پرسپولیس را گرفت، در حرکات هجومی تیمش تاثیر پررنگی داشت و یک بار هم، توپ را به تیرک دروازه مس کرمان زد. عملکردی که شاید، حضور او در ترکیب اصلی مقابل استقلال را تضمین کند.

گل‌ساز به جای گلزن

لیگ بیست و دوم برای مهدی عبدی، خوب شروع نشد. او دو هفته ابتدایی فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت و بخاطر نمایش‌های ضعیف، به نیمکت منتقل شد. عبدی تا هفته بیست و چهارم، دیگر در ترکیب اصلی نبود و 14 بازی حتی برای دقایقی فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد. در هفته‌های اخیر اما، اوضاع برای او تغییر کرده است. عبدی که بازی با نفت مسجدسلیمان اولین گل فصل خود را زده بود، در سه بازی اخیر به بازیکن ثابت پرسپولیس تبدیل شده و در هر سه بازی، توانسته روی گل‌های این تیم تاثیرگذار باشد. عبدی بازی با مس رفسنجان پنالتی تک گل پرسپولیس را گرفت و باعث اخراج مدافع حریف شد، بازی با ملوان با ضربه سر پاس گل داد و این هفته مقابل مس کرمان، یک پنالتی دیگر برای پرسپولیس به دست آورد. او به جای گلزن، در این سه هفته در نقش گل‌ساز توانسته در بردهای حساس تیمش سهیم باشد.

مهاجم دربی‌باز

مهدی عبدی از لیگ نوزدهم، به تیم بزرگسالان پرسپولیس منتقل شده و از آن زمان، بجز یک بازی همیشه حداقل دقایقی در دربی به میدان رفته است. استقلالی‌ها در زمان قانونی هیچکدام از این بازی‌ها، نتوانسته‌اند پرسپولیس را شکست دهند. اولین بازی عبدی با پیراهن پرسپولیس، مقابل استقلال بود. مسابقه‌ای که او 10 دقیقه پایانی به زمین رفت و تک گل بازی، روی شوت او به دست آمد. لیگ بیستم، عبدی عملکردی پرفراز و نشیب در نیم فصل اول داشت. اوج درخشش او اما، به دربی رفت مربوط می‌شد. بازی که گل اول پرسپولیس را زد و چند موقعیت خوب، برای احمد نوراللهی و دیگر هم‌تیمی‌هایش ساخت. عبدی از آن زمان، در تمام دربی‌های لیگ برتری به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفته و امیدوار است، هفته آینده بتواند حضور در ترکیب اصلی را تجربه کند. بازیکنی که در طول فصل هر فرمی داشته باشد، قبل از دربی اوج می‌گیرد و برای این مسابقه خود را به بالاترین سطح می‌رساند.

وب گردی

    نظر شما