استقلال: مسئولان سازمان لیگ مردانگی ندارند!

استقلال: مسئولان سازمان لیگ مردانگی ندارند!

مدیران سازمان لیگ شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای رسمی در واکنش به اظهارات مسئولان باشگاه استقلال و البته مدیران باشگاه پیکان، مدعی شدند که تغییر محل برگزاری دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس با رضایت مسئولان هر 3 باشگاه بوده است. بلافاصله بعد از این بیانیه جنجالی، مسئولان 2 باشگاه استقلال و پیکان این ادعا را رد کرده و مدعی شدند که نقشی در تصمیم سازمان لیگ نداشته و انتقال محل برگزاری تقابل تیم‌های پیکان و پرسپولیس از ورزشگاه پاس قوامین به ورزشگاه آزادی با تصمیم سازمان لیگ انجام شده است!

به گزارش 9 صبح: باشگاه پیکان که این روزها به واسطه مشکلات مالی، روزهای پرچالشی را می‌گذراند و مدیران این باشگاه در روزهای اخیر در خارج از ایران حضور داشتند، شرایط عجیبی را در آستانه دیدار با پرسپولیس می‌گذراند. روز گذشته رضا رهقی مدیر تیم پیکان مدعی شد که این باشگاه 2 ورزشگاه انقلاب کرج و پاس قوامین را به سازمان لیگ معرفی کرده اما آن‌ها تصمیم دیگری گرفته‌اند و باشگاه پیکان نقشی در تغییر تصمیم سازمان لیگ نداشته است. شب گذشته هم خودروسازان در بیانیه‌ای جنجالی ادعای سازمان لیگ را رد کرده‌اند.

پیکانی‌ها در شرایطی مدعی هستند که از آن‌ها درباره تغییر محل ورزشگاه دیدار با پرسپولیس نظری خواسته نشده، که طبق نامه منتشره از سوی مدیرعامل باشگاه پیکان که از صبح امروز در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست شدن است، خودروسازان روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه در نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ اعلام کرده بودند با بازی در هر ورزشگاهی که معرفی شود و در حضور تماشاگران مشکلی نخواهند داشت!

مسئولان سازمان لیگ مرام و مردانگی ندارند!

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال که شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای شدیدالحن نسبت به ادعای سازمان لیگ درباره امضای صورت‌جلسه انتقال دیدار پیکان و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی تهران موضع گرفت، امروز در گفت‌وگویی جنجالی مسئولان سازمان لیگ را به دروغ‌گویی و فرا رو به جلو متهم کرد و علیه آن‌ها موضع گرفت.

کریمی در گفت‌وگویی تلویزیونی در این‌باره توضیح داد: «اصلا چنین صورت‌جلسه‌ای نبوده که من بخواهم با آن موافقت کنم؛ دوستان در سازمان لیگ فرار به جلو می‌کنند. ما با برگزاری بازی پیکان - پرسپولیس در آزادی مخالف بودیم. طی این مدت با ناداوری سر استقلال را بریده‌اند. همان‌طور که بازی ما با پیکان در دستگردی بدون تماشاگر بوده باید پرسپولیس هم در همین شرایط بازی کند».

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در واکنش به عملکرد مسئولان سازمان لیگ گفت: «شورای تأمین اعلام کرد بازی پیکان - پرسپولیس باید خارج از تهران برگزار شود و حتی اراک را پیشنهاد دادند که آقای قنبرزاده به خاطر کمبود وقت مخالفت کرد. قنبرزاده و تیمش آنقدر مرام و مردانگی ندارند که تصمیمی را که قرار بود خودشان اعلام کنند و مسئولیتش را بر عهده بگیرد، به گردن شورای تأمین انداختند».

جنگ تازه؛ مدیرعامل استقلال دروغ می‌گوید!

منصور قنبرزاده که در روزهای گذشته با اظهارنظرهای جنجالی خود از جمله همزمان شدن 3 هفته پایانی مسابقات لیگ برتر، خبرساز شده بود، این‌بار در واکنش به تصمیم تازه سازمان لیگ که روز گذشته اتخاذ شد و محل میزبانی دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس تغییر کرد، وارد مناقشه شد و پاسخ سرپرست مدیرعاملی استقلال را داد و او را متهم به عوام‌فریبی و دروغ‌گویی کرد.

قنبرزاده در واکنش به اظهارات بحث‌برانگیز کریمی گفت: «حجت کریمی صورت‌جلسه برگزاری بازی پیکان - پرسپولیس در استادیوم آزادی را امضا کرد. حجت کریمی چون سبقه مدیریت ورزشی و فوتبالی ندارد و با امور آشنا نیست، اظهاراتی غیر واقعی را بیان کرد. حجت کریمی و 15 نفر دیگر از ارگان‌های مختلف، صورت‌جلسه شورای تأمین را امضا کردند که بازی پیکان - پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار شود. آقای کریمی تحت فشار هواداران استقلال یکسری حرف‌ها را می‌زند».

    نظر شما