مدیربرنامه یحیی توره و شمن‌ها، منچسترسیتی را بخشیدند

باطل شدن جادوی سیاه/پپ گواردیولا آماده قهرمانی اروپا

باطل شدن جادوی سیاه/پپ گواردیولا آماده قهرمانی اروپا

دیمیتری سلوک، مدیربرنامه‌های پیشین یحیی توره هافبک پیشین منچسترسیتی که روابط خوبی با پپ گواردیولا نداشت، قبلا گفته بود جادوی سیاهِ شمن‌ها عامل اصلی ناکام ماندن گواردیولا از قهرمانی در اروپا است.

به گزارش 9صبح،دیمیتری سلوک، مدیربرنامه‌های پیشین یحیی توره هافبک پیشین منچسترسیتی که روابط خوبی با پپ گواردیولا نداشت، قبلا گفته بود جادوی سیاهِ شمن‌ها عامل اصلی ناکام ماندن گواردیولا از قهرمانی در اروپا است.

در فصل 23-2022  منچسترسیتی  با هدایت  پپ گواردیولا  بیش از هر زمانی به قهرمانی در سه جام معتبر داخلی و اروپایی نزدیک شده و دیمیتری سلوک، ایجنت روس در مصاحبه با میرر در خصوص ابطال طلسمی که در سال 2018 درباره‌اش صحبت کرده بود گفت:

بابت این موضوع عذر می‌خواهم. فکر می‌کنم وقتش رسیده تا این دل‌خوری‌ها تمام شود و البته یحیی هم چنین حسی دارد چرا که آرزویی جز موفقیت منچسترسیتی ندارد. می‌توانم تایید کنم که شمن‌ها جادوی سیاه‌ را باطل کرده‌اند و فکر می‌کنم منچسترسیتی با هدایت پپ فاتح لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

او ادامه داد: 

آن‌ها امسال شانس خوبی دارند اما فارغ از هر اتفاقی، سیتی در سه سال آینده حتما یک بار فاتح این رقابت‌ها می‌شود. یادتان هست که از باشگاه منچسترسیتی بابت نگرفتن کیک تولد برای یحیی توره گلایه کردم؟ این ماه تولد من است و هدیه من پایان جادوی سیاه است. در حقیقت امیدوارم منچسترسیتی امسال بتواند به قهرمانی سه‌گانه دست یابد.

منچسترسیتی در فصل 21-2020 با هدایت گواردیولا در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد و فصل گذشته هم به شکل عجیبی در لحظات پایانی بازی با رئال مادرید، صعود به فینال را با حذف در نیمه نهایی عوض کرد. این دو شکست دردناک باعث شد بسیاری باور داشته‌ باشند که جادوی سیاه، طلسمی که مدیربرنامه‌های یحیی توره از آن حرف می‌زند، حقیقت دارد اما خیلی‌ها هم معتقدند حرف‌های دیمیتری سلوک صرفا خرافه است. 

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما