اولیویه ژیرو:میلان سزاوار حضور در فینال است/باید ۱۱۰% آماده باشیم

اولیویه ژیرو:میلان سزاوار حضور در فینال است/باید 110% آماده باشیم

دربی دلامدونینا بین دو رقیب سنتی، میلان و اینتر، این بار در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله نیمه نهایی آن برگزار خواهد شد. بازی رفت روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و اولیویه ژیرو حس مثبتی به این رقابت سخت دارد.

به گزارش 9صبح،دربی دلامدونینا بین دو رقیب سنتی،  میلان  و  اینتر ، این بار در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله نیمه نهایی آن برگزار خواهد شد. بازی رفت روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و اولیویه ژیرو حس مثبتی به این رقابت سخت دارد.

ژیرو در نشست خبری پیش از این بازی گفت:

بازی دربی همیشه خاص است. دوست دارم در چنین بازی هایی باشم. به این تیم ملی افتخار می کنم. امیدواریم فردا بازی خوبی ارائه دهیم. بسیار هیجان زده هستم. در چنین بازی هایی تمام اعضای تیم باید 110% آماده باشند. با خصوصیاتی که داریم، می دانیم که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. همیشه تلاش می کنم هم تیمی هایم را تهییج کنم.  بازی با اینتر تقابل ژیرو برابر لائوتارو مثل فینال جام جهانی نیست. ما متحد و یک تیم هستیم. بیایید گذشته را به کناری رها کنیم. هیچ چیزی باعث کاهش انگیزه من نمی شد. انسانی هستم که روی کاری که باید با هم تیمی هایم انجام دهم متمرکز می شوم. شانس بزرگی برای من است.

در این سطح نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرید. جزئیات کوچک در چنین بازی هایی تفاوت را رقم می زنند. بلندپروازی خود را داریم و می خواهیم به خود باور داشته باشیم. می دانیم که می توانیم کارهای بزرگی کنیم اما باید قدم به قدم پیش برویم. بازی منچسترسیتی و رئال مادرید را زیرنظر خواهیم داشت اما فعلا روی بازی با اینتر متمرکز هستیم و می خواهیم حریف را شکست دهیم. در مورد باشگاهی خاص صحبت می کنیم. سال گذشته چیزی جز بردن اسکودتو نمی خواستم. به آن چه با این تیم به دست آورده ایم و همچنین به مربی و کادرش افتخار می کنم. به خاطر تعهدی که نشان داده ایم، سزاوار رفتن به فینال هستیم. رفتن به فینال فوق العاده خواهد بود. هواداران ما لایق آن هستند.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما