VAR نمی‌آورند چون یک تیم ضرر می‌کند/چطور می‌گویند تحریم هستیم ولی پول خارجی‌های فوتبال را می‌دهند؟

VAR نمی‌آورند چون یک تیم ضرر می‌کند/چطور می‌گویند تحریم هستیم ولی پول خارجی‌های فوتبال را می‌دهند؟

محمد نوری:اگر نمی‌توانیم پول انتقال بدهیم چطور بدهی کالدرون را میدهیم؟ بدهی برانکو را می‌دهیم!

به گزارش 9صبح،محمد نوری، بازیکن اسبق استقلال،درباره اتفاقات اخیر پیرامون حمایت برخی مسئولان سیاسی از تیم پرسپولیس اظهار داشت: واقعاً دیگر کم مانده آقایان بروند داخل زمین و برای پرسپولیس گل بزنند! دیگر چیزی به اسم پشت پرده برای ماجراجویی‌های دوستان باقی نمانده است و همه چیز را جلوی پرده بازی می‌کنند و رسماً می‌گویند که ما پرسپولیس را حمایت میکنیم!

وی افزود: اگر تا قبل از این کسی یک درصد شک داشت که این تیم سوگلی مسئولان است حالا دیگر واضح و مشهود است که چه افرادی در چه جایگاهی از این تیم حمایت می‌کنند. ما که دیگر دستان‌مان را به علامت تسلیم بالا برده ایم. وقتی اینگونه باشد دیگر باید به همان قهرمانی چند سال یکبار دل خوش باشیم!

بازیکن سال‌های گذشته استقلال خاطرنشان کرد: تا وقتی چنین شرایطی در فوتبال ایران برقرار باشد دیگر رقابت معنی ندارد! اصلاً بقیه تیم‌ها مثل استقلال، سپاهان، تراکتور و سایر باشگاه‌ها باید برای مقام‌های دومی به بعد مبارزه کنند. چون اگر بخواهیم به اولی فکر کنیم چهارتا پنالتی را نمی‌گیرند، دو تا برای حریف می‌گیرند، دو بار بازیکن و سرمربی تان را اخراج می‌کنند و عملاً کمر تیمتان را می‌شکنند تا نتوانید از جایتان بلند شوید.

وی اضافه کرد: حالا معلوم می‌شود چرا VAR را به ایران نیاورده‌اند. حالا می‌فهمیم که چرا عده‌ای نمی‌خواهند VAR در ایران باشد! حالا معلوم می‌شود که اگر این وسیله مدرن به داوری ما اضافه شود دُکان خیلی‌ها تخته می‌شود.

بازیکن قدیمی‌آبی‌ها افزود: عجیب تر این است که از سال ۲۰۱۸ تقریباً تمام کشورهای جهان این صنعت پیشرفته ویدیوی را در استادیوم‌هایشان مستقر کرده اند اما اینجا که هم ثروت داریم هم جای کافی برای قرار دادن دوربین‌های مختلف یک عده هرسال می‌گویند مشکل داریم، تحریم هستیم، نمی‌توانیم پول انتقال بدهیم و از این حرف‌ها! اگر نمی‌توانیم پول انتقال بدهیم چطور بدهی کالدرون را میدهیم؟ بدهی برانکو را می‌دهیم! بدهی رادوشویچ را می‌دهیم! بدهی خارجی‌هایی مثل استراماچونی را چطور پرداخت می‌کنیم؟ پس برای انتقال پول مشکل نداریم بلکه برای آوردن VAR مشکل داریم.

نوری در پایان گفت: باعث تاسف است که چنین وضعیتی در لیگ برتر فوتبال ایران به وجود آمده که صدای یک مربی مثل مورایس را هم در آورده است. این بنده خدا از اول فصل حرفی نزده بود اما الان در این دو هفته هر بار پشت میکروفون نشست خبری می‌رود دادش به هوا بلند می‌شود! او هم دیگر نمی‌تواند نسبت به این همه تبعیض و این همه ارفاق به یک تیم سکوت کند. واقعا چنین قهرمانی‌هایی ارزش ندارد.

منبع:خبرورزشی

وب گردی

    نظر شما