وقتی هیچکس در پرسپولیس با امید نورافکن کاری ندارد!

وقتی هیچکس در پرسپولیس با امید نورافکن کاری ندارد!

به نظر می رسد صحبت های جدید امید نورافکن اصلا به چشم یحیی و شاگردانش نیامده است.

به گزارش 9صبح،به نظر می رسد صحبت های جدید امید نورافکن اصلا به چشم یحیی و شاگردانش نیامده است.

 امید نورافکن برای چندمین هفته پیاپی با کنایه در مورد پرسپولیس صحبت کرد و روز قبل پس از بازی با پیکان حتی مدعی شد در صورت قهرمانی پرسپولیس، دست های پشت پرده در انتخاب قهرمان دخیل بوده اند.

این ادعاهای نورافکن دقیقا پس از بازی در نوع خود عجیب به نظر می رسید اما عجیب تر از آن واکنش بازیکنان و مربیان پرسپولیس به صحبت های امید نورافکن و حتی ژوزه مورایس است.

پس از صحبت های مورایس در نشست خبری قبل از بازی با پیکان و ادعاهای نورافکن پس از بازی با پیکان، این توقع می رفت هم یحیی گل محمدی در جایگاه سرمربی پاسخ اتهامات سرمربی سپاهان را بدهد و هم بازیکنان پرسپولیس در مورد ادعاهای نورافکن اظهارنظری داشته باشند.

اما نه یحیی و نه شاگردانش اصلا به این ادعاها توجه نکردند. به گونه ای که نه تنها مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و وحید امیری در میکسدزون آزادی پاسخی به ادعای نورافکن و سرمربی اش ندادند بلکه بازیکنی چون مرتضی پورعلی گنجی نیز همان سیاست وحید امیری را در پیش گرفت و حتی از سپاهان به عنوان "تیم قابل احترام" یاد کرد.

اتفاقاتی که نشان می دهد بازیکنان پرسپولیس با توجه به قهرمانی های پیاپی سال های اخیر آن قدر از نظر تجربه جایگاه خوبی پیدا کرده اند که با مصاحبه تمرکز خود را به هم نزده و احتمالا می توان شاهد صحبت های آن ها پس از بازی با نساجی و کسب عنوان قهرمانی احتمالی بود.

منبع:افکارنیوز

    نظر شما