اقتصادی‌ترین حالت ممکن و پرسپولیسی که پیش به سوی قهرمانی میرود

اقتصادی‌ترین حالت ممکن و پرسپولیسی که پیش به سوی قهرمانی میرود

پرسپولیس در ۶ بازی اخیر خود در لیگ برتر ۶ برد به‌دست آورده‌اند که به جز تقابل با مس کرمان، در ۵ مسابقه دیگر پرسپولیسی‌ها نتوانسته‌اند موقعیت‌های باکیفیت گلزنی روی دروازه رقبا ایجاد کنند و این مسئله در نوع خود جالب‌توجه است.

به گزارش 9صبح،پرسپولیس در ۶ بازی اخیر خود در لیگ برتر ۶ برد به‌دست آورده‌اند که به جز تقابل با مس کرمان، در ۵ مسابقه دیگر پرسپولیسی‌ها نتوانسته‌اند موقعیت‌های باکیفیت گلزنی روی دروازه رقبا ایجاد کنند و این مسئله در نوع خود جالب‌توجه است. در مصاف با مس رفسنجان، امید گل سرخ‌ها در جریان بازی حدود ۰.۷ بود که آن‌ها روی یک ضربه پنالتی به گل رسیدند تا با امید گل ۱.۴۹ با تک گل به‌ثمر رسیده از روی نقطه پنالتی بتوانند در رفسنجان جشن پیروزی بگیرند.

شاگردان گل‌محمدی در دیدار با ملوان بندرانزلی ۳ بار دروازه حریف خود را باز کردند اما نگاهی به آمار و ارقام نشان می‌دهد که امید گل سرخ‌ها در این مسابقه ۱.۷۷ بوده است. در دربی پایتخت، پرسپولیسی‌ها نسبت به استقلال امید گلی کمتر داشتند اما موفق شدند با امید گل ۰.۳۴ بردی مهم و سرنوشت‌ساز را به‌دست آورند و در دیدار با پیکان هم امید گل سرخ‌ها در جریان بازی حدود ۰.۵۶ بود اما اعلام ضربه پنالتی به سود پرسپولیس باعث شد تا آن‌ها با امید گل ۱.۲۶ با تک گل به‌ثمر رسیده از روی نقطه پنالتی برنده شوند. در دیدار اخیر مقابل گل‌گهر سیرجان هم شاگردان گل‌محمدی به ۴ گل دست پیدا کردند اما امید گل‌شان تنها ۱.۷۷ بود تا بازهم بیش از موقعیت‌های باکیفیت گلزنی ایجاد شده آن‌ها بتوانند به گل برسند که این مسئله به هنر فردی ستارگان سرخ‌پوش باز می‌گردد.

منبع:فوتبال 360

    نظر شما