پروژه ۵۳ میلیون دلاری رونالدو در زادگاهش جنجال بپا کرد/تخلف بزرگ کریستیانو در سواحل فونچال

پروژه ۵۳ میلیون دلاری رونالدو در زادگاهش جنجال  بپا کرد/تخلف بزرگ کریستیانو در سواحل فونچال

فوربس در تازه‌ترین فهرستش کریستیانو رونالدو را به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان معرفی کرده است.

به گزارش 9صبح،فوربس در تازه‌ترین فهرستش کریستیانو رونالدو را به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان معرفی کرده است. با اینکه او حقوق کمتری نسبت به لیونل مسی و کیلیان امباپه دریافت می‌کند، اما درآمدهایی که خارج از زمین مسابقه‌ به دست می‌آورد باعث شده تا پردرآمدترین ورزشکار باشد. در واقع، درآمدهای خارج از زمین او مانند امضاهای تبلیغاتی و سرمایه‌گذاری‌های تجاری، بسیار بیشتر از درآمدهای داخل از زمین است. به تازگی اما یکی از فعالیت‌های تجاری رونالدو در مادیرا دردسرآفرین شده و جنجال بزرگی در زادگاهش به وجود آمده است.

این جنجال پس از ساخت خانه رویایی ۳۰ میلیون دلاری او رخ داده است. مهاجم النصر مبلغ هنگفتی را برای ساخت عمارتی پیشرفته سرمایه‌گذاری کرده که اکنون تقریباً آماده است. رونالدو به غیر از ساختن خانه رویایی خود، ظاهراً به دنبال ساخت و توسعه یک مجتمع آپارتمانی ۵۳ میلیون دلاری در مادیرا نیز است و این موضوع باعث نگرانی‌های زیست‌محیطی شده است.

طبق گزارش‌ها، رونالدو مشتاقانه منتظر ورود به تجارت املاک و مستغلات است و همین گزارش‌ها ادعا می‌کنند که برنده ۵ توپ طلا با گروه هتل پستانا همکاری خواهد کرد. پروژه مد نظر رونالدو در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ آغاز می‌شود و ممکن است تا سال ۲۰۲۵ تکمیل شود.

به گزارش TV ۷ Dias، این پروژه ۹ طبقه است که در مجموع ۲۱۳ آپارتمان در بالای ساحل فورموسا در فونچال ساخته خواهند شد. قیمت خانه در مادیرا مقرون به صرفه است و انتظار می‌رود پروژه پسر ولخرج آنها بسیار مورد توجه قرار گیرد.

رونالدو و برادرش زمین مورد بحث را در سال ۲۰۱۴ خریدند. این زمین در مجاورت بزرگترین ساحل آزاد فونچال واقع شده. محیط‌بانان و طرفداران محیط زیست از این پروژه خوشنود نیستند و ادعاهایی را علیه این پروژه مطرح کردند. یکی از اعضای گروه محیط زیست در صحبت با TV ۷ Dias گفت: «ما در مورد بزرگترین ساحل آزاد فونچال که زمین کناری‌اش متعلق به کریستیانو رونالدو است صحبت می‌کنیم. او با سرمایه‌گذاری‌اش در این زمین باعث محرومیت ساحل می‌شود و چندین تخلف در این بین وجود دارد.»

دولت محلی نیز به دلیل ادعای طرفداری از فوتبالیست پرتغالی، زیر ذره‌بین محیط‌بانان قرار گرفته است. ساخت و ساز در مکانی انجام می‌شود که دریا پیشرفت قابل توجهی داشته و مخالفت و اعتراض شدید محیط‌بانان و طرفداران محیط زیست را برانگیخته است.

منبع:خبرورزشی

    نظر شما