اسپالتی میگوید پیشنهادی ندارد و همه‌اش الکی است

اسپالتی میگوید پیشنهادی ندارد و همه‌اش الکی است

مروز در نشست خبری قبل از دیدار با اینتر، از اسپالتی پرسیده شد در ناپولی می‌ماند یا نه؟ او جواب داد: «باشگاه این را خواهد گفت، نه من. ما (با دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه) در این باره سر شام صحبت کردیم.

به گزارش 9صبح،ناپولی فردا با اینتر یک بازی حساس را برگزار خواهد کرد. چهارم ژوئن هم بعد از انجام آخرین مسابقه، جام قهرمانی به ناپولی اهدا می‌شود. با این حال، جنجال درباره آینده اسپالتی همه چیز را در باشگاه تحت‌الشعاع قرار داده است.

امروز در نشست خبری قبل از دیدار با اینتر، از اسپالتی پرسیده شد در ناپولی می‌ماند یا نه؟ او جواب داد: «باشگاه این را خواهد گفت، نه من. ما (با دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه) در این باره سر شام صحبت کردیم. من آن آدمی که باید این را بگوید، نیستم. در شامی که یک هفته پیش داشتیم، روی همه این‌ها کار کردیم، آن روز من همه چیز را روشن گفتم. اگر می‌خواهید همچنان حدس بزنید، می‌توانید، اما همه چیز مشخص شده است.»

آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی، گفته قصد ندارد بال‌های اسپالتی را بچیند، کنایه‌ای از اینکه او به تیم بزرگ‌تری خواهد رفت. مربی ناپولی گفت: «نمی‌دانم منظورش از این حرف چه بوده، باید از او بپرسید. این حرفش ربطی به آنچه سرِ شام به هم گفتیم، ندارد. تا جایی که به من مربوط است، به یک جفت بال احتیاج ندارم، بلکه یک جفت کفش لازم دارم. بال لازم ندارم تا به هیچ کجا پرواز کنم.»

اسپالتی تاکید کرد: «من پیشنهاد افزایش حقوق را رد نکرده‌ام، لازم نیست رقم فسخ قرارداد را بدهم یا هیچ کاری بکنم. حقیقت ندارد که از سایر باشگاه‌ها پیشنهاد گرفته‌ام، این غلط است. غلط است که بگویید من منتظر سایر باشگاه‌ها هستم یا هر پیشنهادی را رد کرده‌ام.»

منبع:ورزش سه

وب گردی

    نظر شما