معترض شدن استقلالی ها/یکی بودن مالکیت ما و پرسپولیس!

معترض شدن استقلالی ها/یکی بودن مالکیت ما و پرسپولیس!

با اعلام رسمی این خبر باشگاه استقلال قصد دارد به رای صادره از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعتراض کند.

به گزارش 9صبح،با اعلام رسمی این خبر باشگاه استقلال قصد دارد به رای صادره از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعتراض کند.

باشگاه استقلال به سبب عدم رعایت فورجه تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا  در پرداخت بدهی‌ها از جدول بازی‌ها کنار گذاشته می‌شود اما این کمیته اعلام کرد باشگاه پرسپولیس مالکیت مشترک با استقلال ندارد و می‌تواند در جدول بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد، این باشگاه می‌خواهد در اعتراض به رای صادره این هشدار را به فدراسیون فوتبال بدهد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به سبب واگذار به بخش خصوصی اسناد آنها در سایت کدال منتشر شده است و در این سایت مالک باشگاه استقلال و پرسپولیس یکی معرفی شده است و کنفدراسیون فوتبال آسیا با پی بردن به این موضوع می‌تواند، موجب تعلیق دوباره کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال و محرومیت تیم‌های ایرانی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا شود. این محرومیت بر اساس آنچه از سوی مهدی تاج اعلام شده ممکن است به مدت سه سال باشد.

در حالی که وزیر ورزش و جوانان اعلام شده هنوز تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده اند، امروز نام 6 باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای تایید شد که نام استقلال در بین آنها به چشم نمی‌خورد.

باشگاه استقلال فعلا به این اعلام واکنشی نشان نداده است.

منبع:خبر ورزشی

وب گردی

    نظر شما