تصویری نایاب در دربی+عکس

تصویری نایاب در دربی+عکس

استقلالی‌ها تصویر پیراهن استقلال با نوشته رضا را به آزادی برده‌اند که به مناسبت ولادت امام هشتم علیه السلام این نام روی آن نقش بسته است.

به گزارش 9صبح،در فاصله اندک باقی مانده تا شروع مسابقه استقلال و پرسپولیس طوفان بعدازظهر تهران شرایط سختی را برای هوادارانی که در استادیوم آزادی حضور پیدا کرده‌اند به وجود آورده است. با این همه گروهی از مشوقین تیم‌های استقلال و پرسپولیس پارچه‌های بزرگی را روبروی جایگاه اصلی ورزشگاه آزادی روی سکوها پهن کرده‌اند.

استقلالی‌ها تصویر پیراهن استقلال با نوشته رضا را به آزادی برده‌اند که به مناسبت ولادت امام هشتم علیه السلام این نام روی آن نقش بسته است. در کنار آن نیز طرفداران تیم پرسپولیس با پهن کردن پارچه بزرگی که لوگوی باشگاه پرسپولیس روی آن نقش بسته حمایتشان از تیم محبوبشان را از این طریق اعلام کردند. جالب این بود که گروهی از طرفداران دو تیم و دست اندرکاران برگزاری بازی معتقد بودند کنار هم قرار گرفتن این دو پارچه بزرگ مثل این است که هر دو تیم با هم داداش شده‌اند و کنار هم نشسته‌اند!

دربی

یادآور می شود؛ دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس تا ساعتی دیگر در چارچوب به فینال جام حذفی در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و هواداران دو تیم همچنان اندک اندک خودشان را به استادیوم آزادی می‌رساند.

منبع:خبرورزشی

وب گردی

    نظر شما