قربانی:

قلعه‌نویی در مورد تصمیمات خودش پاسخگو خواهد بود

قلعه‌نویی در مورد تصمیمات خودش پاسخگو خواهد بود

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی، در ارتباط با طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی استقلال گفت: در چند سال گذشته غیر از دو فصل پیش همین شرایط وجود داشته و ادامه این روند به استقلال ضربه می‌زند.

به گزارش 9صبح،پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی، در ارتباط با طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی استقلال گفت: در چند سال گذشته غیر از دو فصل پیش همین شرایط وجود داشته و ادامه این روند به استقلال ضربه می‌زند. باشگاه باید هر چه سریع‌تر سرمربی را انتخاب کند تا تیم براساس سلایق سرمربی بسته شود نه اینکه اتفاقات سال‌های گذشته تکرار شود و در آخر فصل بگویند چرا تیم نتیجه نگرفت. 

وی در مورد اینکه آیا موافق انتخاب سرمربی ایرانی است تأکید کرد: با احترام به مربیان ایرانی باید بگویم که در بین گزینه‌های استقلال فردی را ندیدم که بتواند بار تیم را بر دوش بکشد. صحبت من فقط در مورد مسائل فنی است. استقلال به یک مربی صاحب سبک و کارنامه دار خارجی نیاز دارد، باشگاه باید مربیانی مثل مورایس یا خمس را بیاورد نه اینکه در بازار دنبال مربی ارزان یا بدون تیم باشد. 

قربانی درخصوص انتقادهای صورت‌گرفته از تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا گفت: این مسائل در اختیار سرمربی است و شاید امیرقلعه‌نویی قصد داشته شناخت بیشتری از تیمش پیدا کند. او در مورد تصمیمات خودش پاسخگو خواهد بود.

منبع:تسنیم

    نظر شما