حمله پیشکسوت استقلال به حضور نکونام در استقلال

حمله پیشکسوت استقلال به حضور نکونام در استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آیا سبک نکونام در استقلال جواب می دهد؛ منظورم همان سبکی است که فولاد در زمان او بازی می کرد؟

به گزارش 9 صبح، پیروز قربانی درباره حضور جواد نکونام در استقلال گفت: آیا سبک او در استقلال جواب می دهد؛ منظورم همان سبکی است که فولاد در زمان او بازی می کرد. به نظر من نه. برای او احترام قائل هستم اما واقعیت را می گویم. اصلا به این چیزها توجه نمی شود. سبک برای آقایان هیچ معنایی ندارد.

از قربانی پرسیدیم که اگر برای حضور در کمیته فنی از او دعوت می شد قبول می کرد که در پاسخ گفت: از سال ۸۸ که از استقلال جدا شدم ارتباطم کاملا قطع شده است. عده ای می گویند من دنبال پست هستم. اگر بودم پست های بزرگتر می گرفتم. من دلم می سوزد. اعضای فعلی کمیته فنی آدم های بزرگی هستند ولی آیا تاثیر دارند؟ برای اینها هم خوب نیست که آنجا فرمالیته باشند.

قربانی در انتها درباره تیم ملی گفت: تیم ملی نیاز به زمان دارد. من اخیرا درباره آقای قلعه نویی حرفی زدم که بد برداشت شد و عده ای زنگ زدند و گفتنند چرا آن حرف ها را زدی؟ آنها منظور من را متوجه نشدند. من اتفاقا از ایشان تعریف کردم . مربی خوب یکی مثل رولند کخ (سرمربی اسبق استقلال) بود که علمش را داشت اما زرنگ نبود اما مربی موفق و زرنگ الکس فرگوسن بود که هم علمش را داشت و هم از افراد توانمندی در کنار خود استفاده می کرد. آقای قلعه نویی زرنگ است پس تا دیر نشده باید از افراد قویتری در کادر خود استفاده کند. من ایشان را دوست دارم و دلم می خواهد موفق شود. موفقیت ایشان فقط یعنی قهرمانی در جام ملت های آسیا.

    نظر شما