مربی سرشناس و باتجربه در راه ایران/بمب جدید لیگ برتر

مربی سرشناس و باتجربه در راه ایران/بمب جدید لیگ برتر

به نظر می‌رسد منصوریان به دنبال جذب دستیاری است که هم تراز اول باشد و هم برای کادر فنی و بازیکنان خروجی مثبت داشته باشد.

به گزارش 9صبح،این روزها علیرضا منصوریان به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای حضور موفق در لیگ بیست و سوم است و به همین دلیل برنامه ویژه‌ای برای تقویت خطوط مختلف از جمله دفاعی، میانی و هجومی دارد.

با این حال آنطور که خبر می‌رسد با تصمیم سرمربی فولادی‌ها، به جز تقویت لیست بازیکنان این تیم، تقویت کادر فنی و ارتقای سطح کیفی در این پست مورد توجه منصوریان قرار گرفته است.

در همین راستا شنیده می‌شود که سرمربی فولاد، با توجه به ارتباط نزدیک با دوستان و همبازی‌های سابق خود در اروپا، تصمیم گرفته شرایط و فضای جدیدی را در حرفه‌اش ایجاد کند. به همین علت او در جلسه‌ای که با حبیب رضایی، رئیس هیئت مدیره و حمیدرضا شعبانی، مدیرعامل باشگاه فولاد، داشته، درخواست جذب یک دستیار سرشناس و باتجربه اروپایی را ارائه کرده که مورد موافقت قرار گرفته است.

منصوریان قصد دارد یک مربی که سابقه حضور در کنار ژوزه مورینیو به عنوان دستیار اول و کار در فوتبال سطح اول اروپا را داشته به کادر فنی فولاد اضافه کند و در کنار خود از او استفاده کند.

به نظر می‌رسد منصوریان به دنبال جذب دستیاری است که هم تراز اول باشد و هم برای کادر فنی و بازیکنان خروجی مثبت داشته باشد. موضوعی که نشان می‌دهد سرمربی فولاد علاوه بر دانش‌افزایی برای دستیارانش به دنبال ارتقای سطح کیفیت فنی و تاکتیکی بازیکنان تیم خود است. باشگاه فولاد قصد دارد در چند روز آینده از دستیار جدید منصوریان رونمایی کند.

منبع:ورزش سه

وب گردی

    نظر شما