واکنش رییس سازمان لیگ به جنجال‌ها درباره جادوگری

واکنش رییس سازمان لیگ به جنجال‌ها درباره جادوگری

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی ایجاد شده درباره مسائل جادوگری واکنش نشان داد.

به گزارش 9 صبح؛ طی روزهای گذشته صحبت‌ها و حواشی زیادی درباره مسائل جادوگری در فوتبال ایران از سوی برخی چهره‌ها مطرح شده و در این بین، رئیس فدراسیون فوتبال که بیش از همه در ظن اتهام قرار دارد، تصمیم به سکوت گرفته و تاکنون واکنشی به این حواشی نداشته است.

اما امروز در حاشیه برگزاری نشست هیات‌های فوتبال به میزبانی استان اصفهان، رئیس سازمان لیگ و سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال نسبت به این حواشی واکنش تندی از خود نشان داد و گفت: نمی‌دانم در آستانه صعود تیم ملی به جام جهانی دنبال چه چیزی هستند؛ در مورد تیم ملی و بحث جادو صحبت‌هایی شنیدیم که اگر این‌گونه بود برخی از تیم‌ها باید الان قهرمان جام جهانی می‌شدند.

بهاروند در ادامه صحبت‌های خود در این‌باره توضیح داد: در مسابقاتی که کاملا برتر هستید و به گل می رسید، کجا به چنین مسائل ربط دارد؟ ما به جادو اعتقادی نداریم و البته اعتقادات ما هم چنین اجازه‌ای به ما نمی‌دهد. جای تأسف دارد که چنین صحبت‌هایی می‌کنند و به آن هم دامن می‌زنند و می‌خواهند شرایطی فوتبال کشور را مسموم کنند. شاید با نفر مشکل دارند یا با موفقیت تیم‌ملی مشکل دارند اما تیم ملی مسیر خود را می‌رود و زحمات شما بر کسی پوشیده نیست.

حیدر بهاروند در این گفتگو هم‌چنین واکنشی نسبت به حواشی ایجاد شده برای مهدی مهدوی‌کیا داشت و گفت: فوتبال کشور پایبند و متعلق به نظام است و خوشبختانه تمام خط قرمزها را نیز می‌دانیم؛ همه ما می‌دانیم خط قرمز کشورمان چیست و همیشه مقابل این دشمنان قسم‌خورده ایستادیم و آنها را به رسمیت نمی‌شناسیم.

وی افزود: ما پیرو رهبری و ولایت هستیم؛ اجازه نمی‌دهیم کسی از خط قرمزهایمان عبور کند. مهدی مهدوی کیا یک بچه حسینی و مذهبی است و خانواده‌ای دارند که پایبند مسایل مذهبی و نظام هستند؛ خودشان نیز بعدا جواب خواهند داد و همه می‌دانند ما و هیچ کشور مسلمانی آنها را قبول نداریم.

    نظر شما