ستاره سپاهان، سوژه جنگ استقلال و پرسپولیس!

ستاره سپاهان، سوژه جنگ استقلال و پرسپولیس!

کاپیتان تیم امید ایران یکی از چهره‌های ویژه بازار تابستانه است و استقلال و پرسپولیس برای جذب او تلاش می‌کنند.

به گزارش 9 صبح، نقل‌وانتقالات تابستانی در شرایطی به پایان دومین هفته فعالیت خود می‌رسد که همچنان خبری از فعالیت تیم‌های مدعی در بازار تابستانه نیست؛ آن‌هم در شرایطی که قرار است تمرینات پیش‌فصل تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و استقلال در هفته پیش‌رو آغاز شود اما با این‌حال همچنان این 3 تیم فعالیتی در بازار تابستانه نداشته‌اند. به نظر می‌رسد یکی از علل ناکامی تیم‌های مدعی در جذب بازیکن، کمبود بازیکنانی است که آزاد هستند و بدون پرداخت رضایت‌نامه امکان جذب آن‌ها وجود دارد.یاسین سلمانی یکی از معدود بازیکنان آزاد بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود. کاپیتان تیم امید ایران که در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا نمایش قابل‌قبولی را از خود به جای گذاشت، برای فصل جدید جایی در فهرست بازیکنان موردنظر ژوزه مورایس ندارد و همین مسئله باعث شده تا مدیران باشگاه سپاهان برنامه‌ای برای تمدید قرارداد سلمانی نداشته باشند و حالا این هافبک 21 ساله یکی از چهره‌های ویژه بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود.سلمانی با توجه به شرایط سنی‌اش، جزو بازیکنان رده سنی بزرگسال هم محسوب نمی‌شود و با توجه به محدودیت‌های قانونی وضع شده از سوی سازمان لیگ، این مسئله می‌تواند به کمک تیم‌هایی بیاید که خواهان جذب یاسین سلمانی هستند. در این زمینه گفته می‌شود که استقلال و پرسپولیس در رقابت برای جذب هافبک جوان سپاهان هستند اما گویا سلمانی اولویت خود را بررسی پیشنهادات خارجی‌اش قرار داده و در صورت عدم لژیونر شدن، تیم خود برای حضور در لیگ بیست‌وسوم را انتخاب می‌کند.

کاپیتان تیم امید و سودای حضور در فوتبال اروپا

هافبک 21 ساله فوتبال ایران که فصل گذشته در تیم سپاهان حضور داشت و تنها در 7 مسابقه در ترکیب اولیه قرار گرفت اما در کارنامه او 2 گل و یک پاس گل به چشم می‌خورد، امیدوار است که بتواند خیلی زود حضور در فوتبال اروپا را تجربه کند. یاسین سلمانی با توجه به اینکه در فصل اخیر فرصت بازی چندانی در ترکیب سپاهان به‌دست نیاورد، پیشنهادات جذابی برای لژیونر شدن در مقابل خود ندارد و برخلاف رویای او که حضور در فوتبال اروپا است، تیم‌های حاضر در لیگ‌های حاشیه خلیج‌فارس به دنبال جذب سلمانی هستند.الغرافه قطر جدی‌ترین مشتری هافبک سپاهان محسوب می‌شود و قطری‌ها امیدوارند که بتوانند نظر مساعد یاسین سلمانی را جلب کنند. همچنین گفته می‌شود که فرهاد مجیدی در فهرست بازیکنان موردنظرش، نام یاسین سلمانی را هم قرار داده و شایعاتی درباره حضور احتمالی هافبک سپاهان در فوتبال امارات شکل گرفته است که هنوز سلمانی پاسخ روشنی به این پیشنهادات نداده و این احتمال وجود دارد که او برای لژیونر شدن در تیمی بهتر، همچنان در فوتبال ایران کارش را دنبال کند.

از درخواست نکونام تا مذاکره پرسپولیسی‌ها

استقلال و پرسپولیس در مسیر خرید یاسین سلمانی رقابت جالب‌توجهی دارند. سلمانی که پاسخ دادن به پیشنهادات سرخابی را در اولویت دوم خود قرار داده و مشغول بررسی پیشنهاداتش برای لژیونر شدن است، در حالی مورد توجه دو تیم پرطرفدار پایتخت است که نام او در فهرست بازیکنان موردنظر جواد نکونام قرار دارد و قرار است در جلسه فردای نکونام با مدیران باشگاه استقلال، به صورت جدی درباره فهرست بازیکنان موردنظر این سرمربی باتجربه به‌ویژه سلمانی صحبت شود.سلمانی در شرایطی که گفته می‌شد یکی از بازیکنان موردنظر یحیی گل‌محمدی است اما براساس پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که او جایی در فهرست نفرات موردنظر گل‌محمدی ندارد. مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط بازار تابستانه در حال رایزنی با سلمانی هستند و در نقطه مقابل امیدوارند بتوانند گل‌محمدی را هم برای پذیرش سلمانی در فهرستش قانع کنند. همه این مسائل باعث شده تا آینده فوتبالی یاسین سلمانی نامشخص باشد و به نظر می‌رسد که در هفته پیش‌رو، سلمانی تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت که باید دید او کدام مقصد را انتخاب می‌کند؛ لژیونر شدن، حضور در استقلال و یا پیوستن به پرسپولیس!

    نظر شما