چه کسى براى AFC حساسیت ایجاد کرد؟/ مصاحبه اولیایی کار دست استقلال و پرسپولیس داد!

چه کسى براى AFC حساسیت ایجاد کرد؟/ مصاحبه اولیایی کار دست استقلال و پرسپولیس داد!

پس از ماجراهاى روزهاى گذشته در خصوص حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا حالا معرفى مقصران اصلى ماجرا به سوژه مورد توجه رسانه ها مبدل شده است.

به گزارش 9 صبح؛  کاظم اولیایى عضو کمیته استیناف مجوز حرفه اى که شاید بیش از هر شخص دیگرى در این خصوص با رسانه ها مصاحبه کرده حالا مدعى است که مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مصاحبه هاى هفته هاى گذشته خودشان در خصوص حل مشکل مجوز حرفه اى باعث این اتفاق شدند و در واقع اظهار نظر آنها براى AFC حساسیت برانگیز بوده اما عجیب است که اولیایى اظهارات حساسیت برانگیز و بى سابقه خودش را در این بخش فراموش کرده است.

عضو کمیته استیناف مجوز حرفه اى نهم آبان ماه در گفت و گویى در این خصوص اظهار داشت:

به قول امروزی‌ها باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با تک ماده و مشروط مشکلشان حل شد. مجوز استقلال و پرسپولیس صادر شد و تضمین دادند مشکلات به زودی برطرف شوند.

اولیایى همچنین در عجیب ترین و جنجالى تربن اظهار نظر ممکن در این خصوص که بدون تردید موجب حساسیت AFC و حتى فیفا است گفت:

باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با فشار مراجع بالاتر و مشروط مجوز حرفه‌ای گرفتند!

در واقع پیش از مدیران پرسپولیس و استقلال، این اولیایى بود که با صراحت اعلام کرد دو باشگاه مجوز حرفه اى دریافت کرده اند و البته با اشاره به دستور مراجع بالادستى عملا شائبه خطرناک دخالت دولت در فوتبال را مطرح کرد که اقدامى عجیب و کم سابقه به شمار رفته و مى تواند پیامدهاى سنگینى براى فوتبال ایران به همراه داشته باشد.

مدیران استقلال و پرسپولیس اگر هفته گذشته حرفی زدند، حرفشان بر پایه ادعاهای شهاب عزیزی خادم بود که در حضور داریوش مصطفوی به آنها گفت مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس با پیگیری او و وزیر ورزش صادر شده است. این ادعای عجیب رئیس فدراسیون فوتبال باعث شد مدیران دو باشگاه تصور کنند حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا قطعی است غافل از اینکه اشتباهات فدراسیون فوتبال و مصاحبه های عجیب مثل همان مصاحبه اولیایی که مجوز حرفه‌ای را به فشار از بالا و دستور مقامات گره زد، فاجعه بزرگی برای استقلال و پرسپولیس خلق کرده است.

منبع:طرفداری

    نظر شما