سورپرایزهای نکونام ادامه دارد!

سورپرایزهای نکونام ادامه دارد!

یارگیری تیم استقلال در روزهای گذشته آغاز شده و مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان به این تیم پیوسته‌اند، اما...

به گزارش 9 صبح: انتشار خبر مذاکرات استقلالی‌ها با علیرضا بیرانوند و فسخ قرارداد دروازه‌بان تیم ملی با پرسپولیس از سوی دیگر شوک بزرگی به بازار نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و سوم داد.

افراد نزدیک به باشگاه استقلال درباره نحوه تیم بستن جواد نکونام اعلام کردند او قبل از هر چیز در فکر بستن خط دفاعی و دروازه استقلال با بهترین شرایط است.

جذب آرمین سهرابیان و مذاکره با محمد نادری همچنین صحبت‌های رد و بدل شده غیر رسمی با علیرضا بیرانوند از طریق یک واسطه پولدار می‌تواند قطعه‌های پازل بسته شدن دیوار بتن آرمه دفاعی استقلال را کنار هم قرار بدهد.

افراد مطلع در باشگاه استقلال در این باره معتقدند جواد نکونام که اعتقاد ویژه‌ای به سیستم دفاعی و بستن محدوده ۱۸ قدم تیمش دارد در صدد است تا یک خط دفاعی و دروازه مستحکم را برای استقلال فراهم کند و در ادامه از مهره‌های خط میانی و رو به جلوی تیمش رونمایی کند.

لازم به ذکر است؛ گرچه مهرداد محمدی یکی از بازیکنانی است که برای بازی در خط جلویی استقلال جذب این تیم شده است. این روزها و با آغاز تمرینات تیم استقلال طرفداران این تیم هر لحظه منتظر انتشار خبر حضور بازیکنان جدید در این تیم هستند.

    نظر شما