حسین حسینی از قرارداد جدیدش رونمایی کرد

حسین حسینی از قرارداد جدیدش رونمایی کرد

به نظر می‌رسد که با توجه به انتخاب علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال، حسین حسینی شانسی برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان پایتخت ندارد.

به گزارش 9 صبح، علی خطیر شب گذشته به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال انتخاب شد و طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، از صبح امروز هم خطیر رسماً فعالیت خود را در ساختمان این باشگاه آغاز کرده و در اولین گام در جلسه‌ای با علی سامره، مدیر تیم استقلال شرکت کرده تا از آخرین وضعیت آبی‌پوشان مطلع شود. گفته می‌شود که طی ساعات آینده قرار است سرپرست مدیرعاملی استقلال جلسه‌ای را هم با جواد نکونام برگزار کند تا فعالیت آبی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات سرعت گیرد.

جواد نکونام یکی از دغدغه‌هایش، تقویت خط دروازه استقلال است؛ آن‌هم در شرایطی که فصل گذشته آبی‌پوشان پایتخت در خط دروازه شرایط خوبی را نداشتند و در شرایطی که ریکاردو سا پینتو به حسین حسینی، علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر میدان داد، اما این 3 دروازه‌بان کارنامه موفقی نداشتند. حسینی بیشترین فرصت بازی را در فصل گذشته به‌دست آورد اما دروازه‌بان شماره یک آبی‌ها که در لیگ بیست‌ویکم توانست رکورددار کمترین گل خورده در طول یک فصل شود، ناکام در تکرار موفقیت‌های گذشته بود.

حسین حسینی تا پایان لیگ بیست‌ودوم قرارداد داشت و باتوجه به انتقادات گسترده هواداران استقلال از عملکرد او در فضای مجازی، حسینی بعد از آنکه فصل به پایان رسید، در پیامی اینستاگرامی از هواداران استقلال خداحافظی کرد. البته که خداحافظی‌های حسینی در اینستاگرام، مسبوق به سابقه است اما سرنوشت این دروازه‌بان برای فصل آینده هنوز مشخص نشده و گفته می‌شود که بعد از ناکامی در جذب علیرضا بیرانوند و البته توقف مذاکرات با دروازه‌بان اسپانیایی، احتمال بازگشت حسینی به استقلال وجود دارد!

جواد نکونام در آخرین مصاحبه خود مدعی شد که به دنبال جذب دروازه‌بان خارجی است. در روزهای گذشته نام چندین گزینه اسپانیایی در حوالی دروازه استقلال مطرح شده بود اما مشکلات مالی و مدیریتی باعث شد تا مذاکرات با گزینه‌های خارجی متوقف شود. قرار است نکونام در جلسه‌ای با خطیر، لیست بازیکنان موردنیاز خود را به سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کند تا با توجه به شرایط مالی باشگاه، فعالیتی نقل‌وانتقالاتی استقلال از سر گرفته شود و آبی‌ها مجدداً مشغول به جذب بازیکن شوند.

نکونام که امید داشت با جذب علیرضا بیرانوند خط دروازه تیمش را تقویت کند، در فهرست بازیکنان موردنیاز خود چند بازیکن خارجی را جای داده که گفته می‌شود در خط دروازه هم اولویت سرمربی استقلال، جذب یک گزینه خارجی است و حتی گفته می‌شود که برای دروازه‌بان دوم هم جواد نکونام نیم‌نگاهی به جذب محمدرضا خالدآبادی دارد. در صورت تحقق خواسته‌های نکونام، نه‌تنها جدایی حسین حسینی از استقلال قطعی خواهد شد که علیرضا رضایی هم جایی در جمع آبی‌پوشان نخواهد داشت و او هم فصل آینده دور از استقلال کارش را دنبال می‌کند.

حسین حسینی با وجود آنکه نامش در روزهای گذشته در حوالی دروازه استقلال مطرح شده و گفته می‌شود که احتمال تمدید قرارداد او وجود دارد، باتوجه به انتخاب علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال کار سختی برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان پایتخت دارد. حسینی در دوره حضور خطیر در نقش معاون باشگاه استقلال، درگیری لفظی شدیدی را با او داشت و در مصاحبه‌ای جنجالی علیه رفتارهای علی خطیر موضع‌گیری کرد و او را به رفتارهای «خاله‌زنکی» متهم کرد!

علی خطیر در آن مقطع مدعی شده بود که شرط تمدید قرارداد حسین حسینی، جدایی مهدی رحمتی بوده که همین افشاگری خطیر، حسینی را به نقطه جوش رساند و بازخوانی اظهارات جنجالی حسین حسینی نشان می‌دهد که او از حداقل شانس برای بازگشت به استقلال با توجه به مدیرعاملی علی خطیر برخوردار است؛ به‌طوری که حسینی در مصاحبه 4 سال قبل خود علیه خطیر در حاشیه تمرین استقلال گفته بود: «از روز اولی که می خواستم قراردادم را تمدید کنم، معاونی که استعفا داده چنان مصاحبه‌ای را انجام داد و برای اولین‌بار در تاریخ، حرف‌های خصوصی ما را پخش کردند و من را مقابل هواداران قرار دادند. آن آقا تا پارسال رفیق صمیمی من بود. نمی‌دانم چه چیزی عوض شد در عرض این چند ماه. پارسال مدام درباره رحمتی به من بد می‌گفت. ایشان باعث شدند که دعوایی بین من و رحمتی پیش بیایند».

حسینی با گلایه از رفتارهای خطیر در مصاحبه خود گفته بود: «به من زنگ می‌زد و می‌گفت رحمتی پشت تو این حرف‌ها را زده و به رحمتی زنگ می‌زد و می‌گفت من چه حرف‌هایی پشت سرش زده‌ام. این خاله‌زنک بازی‌های او باعث شد تا در نیم‌فصل پارسال بین و من رحمتی دعوا پیش بیاید. او به جویباری گیر می‌دهد که دست از سر استقلال بردارد اما مگر خود این آقا استعفا نداده است، پس چرا مدام مصاحبه می‌کند؟ جالب این‌جاست که او 8 ماه در باشگاه بوده و ادعا می‌کند فرزند استقلال بوده است. بس کنید این مسخره‌بازی‌های‌تان را. کدام معاون مستعفی در ورزشگاه موج مکزیکی می‌رود؟»

حسین حسینی در بخش دیگری از از اظهارات خود علیه خطیر گفت: «من اگر بخواهم درباره صحبت‌های خطیر در آن شب صحبت کنم، خطیر دیگر جرات نمی‌کند به ورزشگاه بیاید و موج مکزیکی برود. من که می‌دانم از چه کسی خط می‌گیری. آیا اصلا من بروم، تو به اهدافت می‌رسی. چطور بعد از دیدار با الهلال که ما دو بر یک بردیم، به من گفتی که "خوب دهن رحمتی را سرویس کردی". حالا رحمتی شده آدم خوب داستان؟ بهتر است که سکوت کنی مگر نه تمام حرف‌هایی که پارسال پشت بازیکن‌ها، مدیریت و فتحی را زدی بازگو خواهم کرد».

دروازه‌بان فصل گذشته استقلال که حالا با حداقل شانس برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان پایتخت مواجه است، در شرایطی قراردادش با استقلال به پایان رسیده و شانس کمی برای تمدید آن دارد که طی روزهای گذشته تیم‌های مدعی تکلیف دروازه خود را مشخص کرده‌اند و آنچه واضح است اینکه حسین حسینی در صورت قطعی‌شدن جدایی‌اش از استقلال، شانسی برای حضور در درون دروازه تیم‌های مدعی ندارد.

پیکان تهران، هوادار تهران و ملوان بندرانزلی از جمله تیم‌هایی هستند که در خط دروازه خود هنوز تصمیم‌گیری نهایی را انجام نداده‌اند. حسین حسینی سابقه بازی در تیم ملوان بندرانزلی را هم در کارنامه خود دارد اما با توجه به شرایط قراردادی او و مبالغ دریافتی‌اش در فصول گذشته، مشخص نیست که آیا حسینی به حضور در این تیم‌ها تن خواهد داد یا برای دریافت پیشنهاد مالی مناسب‌تر، تا نقل‌وانتقالات زمستانی صبوری می‌کند؟ آنچه واضح است اینکه حسین حسینی بعد از یک فصل ناموفق در استقلال، به سخت‌ترین روزهای دوران فوتبالی خود رسیده و حتی خطر خانه‌نشینی هم او را تهدید می‌کند!

    نظر شما