محمدزاده:پس از حرف زدن با رحمتی به نساجی پیوستم/۲۴ساعت هم نگذشته بود

محمدزاده:پس از حرف زدن با رحمتی به نساجی پیوستم/24ساعت هم نگذشته بود

وحید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی،درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: با توجه به اینکه باید در سه جام بجنگیم تمرینات را با صلاحدید سیدمهدی رحمتی زود شروع کردیم و دو اردوی بسیار خوب در شمال و تهران داشتیم.

به گزارش 9صبح،وحید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی،درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: با توجه به اینکه باید در سه جام بجنگیم تمرینات را با صلاحدید سیدمهدی رحمتی زود شروع کردیم و دو اردوی بسیار خوب در شمال و تهران داشتیم. خوشبختانه شرایط تیم خوب است و مالک باشگاه هم به خوبی از تیم حمایت می‌کند.

«همه ما در تلاش هستیم تا نتایج خوبی در فصل آینده بگیریم.»، وی با بیان این جمله ادامه داد: نساجی عاشق زیاد دارد و تمام مردم استان مازندران دوست دارند این تیم نتیجه بگیرد به همین دلیل همه ما مسئولیت مهم و سختی در فصل آینده داریم و باید طوری نتیجه بگیریم که باعث خوشحالی هواداران و مردم مازندران شویم.

محمدزاده همچنین در مورد انتخاب نساجی یادآور شد: من چند پیشنهاد داشتم، ولی اهل بازارگرمی نبودم. وقتی با سیدمهدی رحمتی صحبت کردم بیشتر از 24 ساعت طول نکشید که قراردادم را با نساجی امضا کردم و خوشحالم که در خدمت این تیم ریشه‌دار هستم. 

مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر در پاسخ به این پرسش که در لیگ دنبال چه جایگاهی هستند، یادآور شد: نمی‌توان فوتبال را پیش‌بینی کرد، ولی می‌خواهیم امسال نتایج خوبی بگیریم. از طرفی در آسیا هم باید از نام و اعتبار نساجی دفاع کنیم. ما قطعاً می‌جنگیم تا هواداران را خوشحال کنیم. در لیگ برتر هم این خیلی مهم است که در بازی‌های ابتدایی خوب امتیاز بگیریم و امیدوارم لیگ را با نتایجی خوب شروع کنیم.

منبع:تسنیم

وب گردی

    نظر شما