گروسیان:استقلال خوزستان خیلی‌ها را سوپرایز خواهد کرد

گروسیان:استقلال خوزستان خیلی‌ها را سوپرایز خواهد کرد

فرزین گروسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی،با ابراز خرسندی از پیوستن به استقلال خوزستان اظهار داشت: فکر می‌کنم انتخاب خوبی انجام دادم و استقلال خوزستان فضای بسیار خوبی دارد.

به گزارش 9صبح،فرزین گروسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی،با ابراز خرسندی از پیوستن به استقلال خوزستان اظهار داشت: فکر می‌کنم انتخاب خوبی انجام دادم و استقلال خوزستان فضای بسیار خوبی دارد. این تیم تازه به لیگ برتر آمده است و تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم انگیزه زیادی دارند تا در لیگ برتر هم نتایج خوبی بگیریم و نشان دهیم که تیم باکیفیتی هستیم.

وی در مورد اینکه بعضی از تیم‌ها بعد از صعود به لیگ برتر نمی‌توانند نتایج خوبی بگیرند، تصریح کرد: ما به هیچ‌عنوان دوست نداریم به این چیزها فکر کنیم و استقلال خوزستان تیمی است که در لیگ برتر به قهرمانی رسیده و برخی اتفاقات باعث شد تا از سطح اول فوتبال ایران دور شود. ما بازیکنان خوبی داریم و سیروس پورموسوی هم یک مربی باتجربه است. مطمئن باشید خیلی‌ها را در فصل جدید غافلگیر خواهیم کرد.

گروسیان راجع به جدایی‌اش از صنعت نفت گفت: من در سه فصلی که در این تیم بازی کردم هیچ وقت برای صنعت نفت کم نگذاشتم و هواداران این تیم هم آنقدر باهوش هستند که همه چیز را می‌دانند. من برای صنعت نفت آرزوی موفقیت دارم، ولی حالا بازیکن استقلال خوزستان هستم و تلاش می‌کنم تا در این تیم بهترین عملکرد را داشته باشم. 

منبع:تسنیم

    نظر شما