آینده مبهم شماره یک استقلال؛ امیدوار به بازگشت بعد از خداحافظی

آینده مبهم شماره یک استقلال؛ امیدوار به بازگشت بعد از خداحافظی

حسین حسینی همچنان جزو بازیکنان بلاتکلیف حاضر در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود.

به گزارش 9 صبح، حسین حسینی در نقش کاپیتان استقلال در لیگ بیست‌ودوم حضور پیدا کرد و روزهای پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشت. حسینی که در قهرمانی آبی‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌ویکم با 10 گل خورده، رکورد کمترین گل خورده در تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد، نتوانست در لیگ بیست‌ودوم عملکرد موفق خود را در تیم استقلال تکرار کند و روند سینوسی او باعث شد تا هواداران استقلال علیه ادامه همکاری با حسینی برای حضور در لیگ بیست‌وسوم موضع گیرند.

حسینی که تا پایان لیگ بیست‌ودوم با استقلال قرارداد داشت، در روزهای گذشته در پیامی اینستاگرامی از هواداران آبی‌پوش خداحافظی کرد. البته که خداحافظی‌های حسین حسینی در تیم استقلال مسبوق به سابقه است و او در فصول گذشته تجربه مشابهی داشته اما از استقلال جدا نشده است. برای فصل جدید به نظر می‌رسد که شرایط متفاوت است و با توجه به عدم تمایل جواد نکونام به حفظ حسین حسینی و در نقطه مقابل، عدم علاقه حسینی به ادامه همکاری با استقلال، احتمالاً شماره یک آبی‌ها از جمع شاگردان نکونام رسماً جدا خواهد شد.

دروازه‌بان خارجی سرنوشت حسینی را مشخص می‌کند

جواد نکونام در فهرست بازیکنان موردنیاز خود نام یک دروازه‌بان خارجی را قرار داده و گفته می‌شود که محمدرضا خالدآبادی هم دیگر گزینه موردنظر نکونام است. در این زمینه، روز گذشته سرمربی آبی‌پوشان پایتخت صحبت‌های جنجالی را درباره عدم جذب بازیکنان موردنیازش به زبان آورد و امروز علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که نکونام لیست بازیکنان خارجی خود را اعلام کند تا مدیران باشگاه نسبت به جذب آن‌ها اقدام نمایند که با توجه به اظهارات خطیر به نظر می‌رسد فعالیت استقلالی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه سرعت خواهد گرفت.نکونام به دنبال جذب دروازه‌بان اسپانیایی است اما گفته می‌شود که اگر حضور دروازه‌بان اسپانیایی در استقلال منتفی شود، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در نظر دارد تا حسین حسینی را به فهرست تیمش بازگرداند. البته که در این میان، حسینی فعلاً تمایلی به بازگشت به استقلال نشان نداده و با توجه به فضای ایجاد شده در بین هواداران استقلال و عدم تمایل آن‌ها به ادامه حضور حسین حسینی در ترکیب تیم‌شان، همین مسئله سبب شده تا حسینی در اندیشه جدایی از جمع آبی‌پوشان پایتخت باشد. البته حسینی دیروز در تمرین استقلال حاضر شد اما هنوز خبری از قرارداد جددی نیست.

در انتظار سخت‌ترین تصمیم برای حسین حسینی!

حسین حسینی در شرایطی چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف خط دروازه استقلال است که در صورت منتفی‌شدن حضور دوباره او در جمع آبی‌پوشان پایتخت و عدم تمدید قراردادش، به نظر می‌رسد که یک فصل بسیار سخت در انتظار حسینی است؛ آن‌هم در شرایطی‌که تیم‌های مدعی یا بازیکنان موردنظر خود را در خط دروازه جذب کرده‌اند و یا برنامه‌ای برای تقویت خط دروازه تیم‌شان ندارند و همین مسئله به نظر می‌رسد که باعث شد خواهد شد تا حسین حسینی به سراغ تیم‌های میانه‌جدولی برود.پیکان تهران در کنار صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان جزو تیم‌هایی هستند که هنوز در خط دروازه، شرایط تیم‌شان را برای فصل آینده تعیین‌تکلیف نکرده‌اند و به نظر می‌رسد که در صورت جدایی حسین حسینی از استقلال، دروازه‌بان آبی‌پوشان پایتخت یکی از این 3 تیم را برای فصل آینده انتخاب خواهد کرد و با توجه به شرایط سایر تیم‌ها، به نظر می‌آید که حسینی برای ادامه حضور در سطح اول فوتبال ایران راه چاره‌ای را هم جز انتخاب یک تیم میانه‌جدولی ندارد. البته که این اتفاق قطعا توأمان با کاهش دستمزد دروازه‌بان آبی‌پوشان پایتخت هم خواهد بود و به نظر می‌رسد که باشگاه‌هایی مانند پیکان، صنعت‌نفت و ذوب‌آهن معادل استقلال به حسینی دستمزد نخواهند داد.

وب گردی

    نظر شما