پیغام شوکه کننده باشگاه به نکونام: مدیران استقلال فرهاد مجیدی را می‌خواهند!

پیغام شوکه کننده باشگاه به نکونام: مدیران استقلال فرهاد مجیدی را می‌خواهند!

باشگاه استقلال به سبب اختلافات عمیقی که میان علی خطیر و جواد نکونام ایجاد شده شرایطی بحرانی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش 9صبح، شاید کمتر کسی تصور می کرد که اولین فصل حضورجواد نکونام در استقلال با این حجم از مشکل و حواشی همراه شود. این سرمربی از همان نخستین تمرین تیمش در کمپ ناصر حجازی که تحت تاثیر قدرتنمایی «هانی کُرده» و نوچه هایش قرار گرفت متوجه شد که اینجا رنگ آرامش را نخواهد دید. جوادی که خودش هم با دردسرهای فراوانی مجوز نشستن روی این نیمکت داغ را گرفته بود در دومین هفته حضورش با داستانی جیب به نام انتقال علیرضا بیرانوند از رقیب به اردوگاه آبی ها روبرو شد که آن هم سرانجامی جز افزوده شدن بر حواشی و رفتن دو مدیر باشگاه نداشت

احضار علی خطیر از سوی حامیان پشت پرده و با نفوذش به استقلال، این نوید را به استقلالی ها می داد که دوران غم به سر آید و این باشگاه که در فصل نقل و انتقالات حسابی از رقبای خود عقب افتاده بود استارتی قدرتمندانه بزند اما با مصاحبه اخیر جواد نکونام، همه آن رویاها رنگ باخت و بر سر استقلالی ها آوار شد.

آنچه از این درگیری های زیر پوستی برداشت می شود تلاش طرفین برای قرار دادن جبهه مقابل خود برابر طرفداران است که تجمع امروز هواداران استقلال مقابل این باشگاه و شعارهایی که علیه رییس سازمان خصوصی سازی - که گفته می شود حامی اصلی مدیریت علی خطیر بوده است - موید دست پرتر جواد نکونام است.

بر اساس اخباری که از استقلال به دست خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» رسیده است در نشست اخیر خطیر و نکونام، مدیریت این باشگاه آب پاکی را روی دست وی می ریزد و می گوید نه تنها بازیکنی را نمی توانند بخرند بلکه باید برخی مبالغ توافقی تقلیل پیدا کند.

آنها ضمنا برای آنکه نکونام را در مسیری که خودشان می خواهند ببرند از فرهاد مجیدی مثال می آورند و از نکونام می خواهند با روشی که فرهاد استقلال را قهرمان کرد این تیم را به جلو حرکت دهد و ..

روز گذشته نیز علی خطیر در مصاحبه ای با سایت باشگاه استقلال در لفافه همین موضوع را اعلام کرد اما گاف بزرگ او جایی بود که مدعی شد مجیدی استقلال را  با 80 میلیارد تومان قهرمان کرده است.

یک روز پس از این ادعا بود که تسنیم در گزارشی نوشت: اولین سؤالی که پس از این صحبت‌ها پیش می‌آید این است؛ آیا استقلالِ فرهاد مجیدی با 80 میلیارد تومان قهرمان شده است؟ برای پاسخ به این پرسش، بهترین راه مراجعه به صورت‌های مالی است، صورت‌های مالی استقلال به‌وضوح نشان می‌دهداین تیم در فصلی که با فرهاد مجیدی قهرمان لیگ شده تنها برای بازیکنان و کادر فنی خود بیش از 197 میلیارد تومان (بدون پاداش) و با احتساب سایر موارد در مجموع بیش از 263 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه کرده است که این ارقام با رقم ادعایی سرپرست جدید باشگاه فاصله زیادی دارد، حتی مبلغ هزینه‌شده در سال 1400 (یک سال قبل از قهرمانی استقلال با مجیدی) نیز فقط برای بازیکنان و کادر فنی (بدون پاداش) بیش از 110 میلیارد تومان بوده  است.

آنچه پس از این اتفاقات و حمله تند نکونام رخ داده تغییر موضع باشگاه است. آنها که حتی بر سر جذب دروازه بان زیر 23 سال هوادار بانکونام اختلاف نظر داشتند، در مواجهه با خشم طرفداران استقلال در اولین اقدام با خالدآبادی جوان به توافق رسیدند. ضمنا مقدمات سفر دو گزینه خارجی مورد نظر نکونام به ایران را فراهم کرده اند و ...

همچنین یکی از مربیان خارجی مورد نظر سرمربی استقلال که باشگاه مخالف مبلغ درخواستی وی است شاید ظرف روزهای آینده با آبی ها قرارداد ببندد و ...

اینها همه نشان می دهد که فعلا نکونام برنده این بازی بوده و مدیران استقلال در موضع ضعف قراردارند.

وب گردی

    نظر شما