زوج جنجالی استقلال دوباره به هم رسیدند

زوج جنجالی استقلال دوباره به هم رسیدند

پیوستن فرشید اسماعیلی به نساجی یکی از اتفاقات عجیب فصل نقل و انتقالات بود.

به گزارش 9 صبح، او در حالی به نساجی رفت که گفته می‌شد استقلال هم خواهان اوست اما او راهی قائمشهر شد تا زیر نظر همبازی سابق و دوست صمیمی‌اش در استقلال چند سال پیش یعنی سیدمهدی رحمتی بازی کند.رفاقت این دو نفر در مقطعی مهم در استقلال یادآور خاطرات تلخ و شیرینی برای استقلالی ها و البته خود رحمتی و اسماعیلی است.سیدمهدی رحمتی در روزهایی که کاپیتان استقلال بود، روابط نزدیک و تنگاتنگی با فرشید اسماعیلی و البته چند بازیکن دیگر استقلال داشت. اولین بار انتشار یک عکس چهار نفره از فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، روزه چشمی و سیدمهدی رحمتی با کپشن «ما سفتیم!» از سوی فرشید اسماعیلی باعث شد تا خیلی زود این 4 نفر در فضای مجازی از سوی برخی از هواداران استقلال به اعضای «باند سفت ها» یا همان باند سفتا مشهور شوند!

 البته هیچ کدام از این 4 نفر وجود این باند را تایید نکردند اما انصافا نمی‌شد رابطه صمیمی این 4 نفر را نادیده گرفت! تازه بازیکنان دیگری هم مثل محمد دانشگر و فرشید باقری هم وارد این اکیپ شدند و خلاصه اینکه برو بیایی داشتند. خاطرات شیرین این جمع شاید قهرمانی در جام حذفی‌ در بهار ۹۷، شکست دادن السد قطر در بازی پلی آف در تهران و شکست دادن پرسپولیس قدرتمند برانکو با نتیجه سه بر دو بود. اما آنها خاطرات تلخ هم کم هم نداشته باشند.در فصل دوم حضور شفر، ماجرای باند «سفتا» در حال فراموشی بود اما یک اتفاق عجیب در یکی از دربی‌ها باعث شد تا نام این باند دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد. در آن دربی معروف، وقتی فرشید اسماعیلی برای استقلال پنالتی گرفت، گادوین منشا می‌خواست زننده پنالتی باشد اما ناگهان سیدمهدی رحمتی از دروازه خودی دوید و خودش را به پشت محوطه جریمه رساند و با منشا صحبت کرد. نتیجه این که خود اسماعیلی پشت توپ ایستاد و توپ را با یک ضربه چیپ ضعیف، به بالای دروازه بیرانوند فرستاد. استقلال آن بازی را باخت و فرشید اسماعیلی از چشم هواداران افتاد و در پایان فصل از استقلال رفت. رحمتی به عنوان کاپیتان تیم هم حسابی توسط هواداران تخریب شد و دیگر تا پایان فصل درون دروازه نایستاد و آخر فصل هم از استقلال جدا شد و به پدیده مشهد رفت.

رحمتی بعد از بازی مدعی شد که وینفرد شفر سرمربی وقت استقلال اعلام کرده بود که پنالتی‌زن اول استقلال پاتوسی است و منشا نباید در دربی پنالتی بزند و او هم برای یادآوری همین نکته به خودش را به منشا رسانه بود! و سوالی که پیش آمد این بود که  رحمتی وقتی می‌دانست پنالتی‌زن اول تیم پاتوسی است، چرا مثل منشا، مانع پنالتی زدن فرشید اسماعیلی نشد؟ همین ماجرا باعث شد یک بار دیگر هواداران استقلال در فضای مجازی خواهان اخراج اعضای «باند سفت ها یا سفتا» از استقلال شوند!همانطور که گفته شد این گروه که حتی همان زمان هم باند بودن را قبول نداشتند با جدایی رحمتی و اسماعیلی از استقلال، از هم پاشیدند.پیوستن فرشید اسماعیلی به نساجی و کار کردن او با رحمتی باعث شد تا یک بار دیگر خاطره آن پنالتی و البته ماجراهای بعدش در اذهان هواداران استقلال زنده شود. از آن جمع 4 نفره، روزبه چشمی هنوز در استقلال است و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم است. دیگری هم داریوش شجاعیان است که در هوادار بازی می‌کند.ضمن این که باید یادآوری کرد که شجاعیان و اسماعیلی 3 سال پیش در فینال جام حذفی دو پنالتی را خراب کردند تا فولاد با سرمربیگری جواد نکونام قهرمان جام حذفی شود!

وب گردی

    نظر شما