حقیقتی که روشن شد؛ حجت کریمی، نکونام را نمی خواست!

حقیقتی که روشن شد؛ حجت کریمی، نکونام را نمی خواست!

دیروز حقیقت یک رابطه دیگر در فوتبال ایران روشن شد و حالا دیگر همه می‌دانند که بر خلاف صحبتهای اولیه خود حجت کریمی، جواد نکونام و خود کریمی رابطه خوبی نداشتند.

به گزارش9 صبح، این درست بر خلاف چیزی است که تا عصر دیروز برخی اهالی فوتبال به آن فکر می‌کردند. به هر حال جواد نکونام در روزهایی سرمربی استقلال شد که کریمی سرپرست باشگاه بود. مشکلات زیادی هم بر سر راه آمدن نکونام به استقلال وجود داشت.

 مشکلاتی باعث شد حضور جواد در استقلال حداقل یک هفته عقب بیفتد. این طور که کریمی نشان می داد او تلاش زیادی‌های برای حل مشکل نکونام داشته و بالاخره هم موفق شده مشکل را حل کند اما دقیقا در همان روزها خبرهایی وجود داشت که حاکی از نارضایتی کریمی در پروسه انتخاب نکونام به عنوان سرمربی استقلال بود. این طور گفته می‌شد که گزینه کریمی برای سرمربیگری استقلال رضا عنایتی بوده نه جواد نکونام. اگر یادتان باشد کریمی در مراسم معارفه نکونام گفته بود: «خیلی خوشحال هستم که امروز توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و به هر خواسته هواداران احترام بگذاریم و به درخواست هواداران عمل کردیم.» او تاکید زیادی روی این داشت که بگوید آمدن نکونام خواسته هواداران بوده است. نمی‌شود با قطعیت گفت اما می‌شود این استنباط را از حرف‌های کریمی داشت که نکونام گزینه هواداران بوده نه گزینه باشگاهی که حجت کریمی سرپرستش بوده اند. جالب اینکه وقتی مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان هم استقلالی شدند، نکونام هم از مدیریت وقت باشگاه تشکر کرد. در روز پنجشنبه هفته گذشته هم که با عصبانیت مصاحبه کرد از حجت کریمی بابت استقلالی شدن مهرداد محمدی باز هم تشکر کرد اما وقتی اعلام کرد قراردادش گم شده است حجت کریمی عصبانی شد!با حرف‌هایی که دیروز حجت کریمی درباره ماجرای گم شدن قرارداد نکونام زد، روشن شد که رابطه این دو نفر ابدا حسنه نبوده است. کریمی با صراحت عجیبی گفته است: «قراردادی که پولش داده نشده، هیات مدیره و هیچ کس دیگری امضا نکرده، قرارداد نمی‌شود. من امضا نکردم، از کامپیوتر یک پرینت بگیرند و بقیه امضا کنند. الان هرکه آمده امضا کند.» کریمی به وضوح اعلام کرده قرارداد نکونام اصلا امضا نشده است و حالا باید دید واکنش نکونام به این افشاگری عجیب چه خواهد بود. در فوتبال پرده ها زود می افتند و کنار می روند!

    نظر شما