نبود مهاجم معروف اسپانیایی در لیست خرید استقلال!

نبود مهاجم معروف اسپانیایی در لیست خرید استقلال!

روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها در مطلبی به بازیکنان مورد نظر جواد نکونام برای تقویت اسکواد استقلال اشاره کرده که یکی از آنها سرژی انریک آملیه، مهاجم ۳۳ ساله اهل اسپانیاست.

به گزارش 9صبح،روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها در مطلبی به بازیکنان مورد نظر جواد نکونام برای تقویت اسکواد استقلال اشاره کرده که یکی از آنها سرژی انریک آملیه، مهاجم ۳۳ ساله اهل اسپانیاست.انریک که فوتبالش را از رده‌های سنی مایورکا آغاز کرده، پس از حضور در تیم دوم این باشگاه، سیزده سال قبل به تیم اصلی مایورکا پیوست و به مرور با قراردادهای قرضی راهی باشگاه‌هایی چون رکرتیوو اوئلوا و آلارکون شد تا در نهایت با انتقالی دائمی در سال ۲۰۱۳ به نومانسیا پیوست.

دو فصل حضور در این باشگاه با شهرت بیشتر برای او همراه شد تا در سال ۲۰۱۵ راهی ایبار شده و به مدت شش فصل در این تیم توپ زد.در همین مقطع زمانی و پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، این بازیکن به بالاترین ارزش‌گذاری تقریبی رسید و قیمتی ۱۰ میلیون یورویی در مارکت لالیگا پیدا کرد اما با پاسخ منفی به پیشنهادات در ایبار ماندنی شد.

بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سعادت‌آباد جواد نکونام نام چند بازیکن خارجی رابرای باشگاه استقلال لیست کرده اما نام انریکه در بین آنها مشاهده نمی‌شود. حالا چرا و با چه هدفی نام این بازیکن برای حضور درلیست تیم آبی از سوی رسانه‌ها برجسته شده، مشخص نیست! البته باید به این نکته اشاره کرد که باشگاه استقلال هنوز نتوانسته گزینه‌های داخلی مد نظر جواد نکونام را جذب کند چه رسد به خارجی‌ها و این روند پیش رود، احتمالا تیم آبی با همین نفرات آماده حضور در بازی‌ها می‌شود.

منبع:خبرورزشی

    نظر شما