دو پیشنهاد سرمربیگری برای کریم باقری؛ باقری تایید کرد

دو پیشنهاد سرمربیگری برای کریم باقری؛ باقری تایید کرد

=مربی سابق پرسپولیس، فعلا برنامه‌ای برای ورود به دنیای سرمربیگری ندارد.

به گزارش 9 صبح، 9 سال پیش بود که کریم باقری و با حضور علی دایی به کادر فنی پرسپولیس اضافه شد و از آن روز به بعد باقری پای ثابت کادر فنی همه مربیان پرسپولیس بوده است.

همه سرمربی‌هایی که به پرسپولیس آمدند (برانکو، کالدرون و گل‌محمدی) او را در تیم دستیاران خودشان نگه داشتند. باقری علاوه بر کمکی که در کارهای فنی و تمرینات می‌کرد، مامور حفظ نظم و آرامش در تیم هم بود اما یکی از ویژگی‌هایی که به ماندن باقری در کادر فنی در همه این سال‌ها تداوم بخشید، احساس امنیتی بود که به سرمربی تیم می‌داد. به این معنی که سرمربی هرگز این احساس را نداشت که باقری می‌خواهد جای او را بگیرد.

این اتفاق در حالی رخ داده که در همه این سال‌ها به کریم باقری به چشم «سرمربی آینده» پرسپولیس نگاه می‎‌شد. او البته کاریزمای سرمربیگری را دارد اما انگار خودش تمایلی برای رسیدن به این جایگاه ندارد.

باقری البته چند روز پیش و پس از سال‌ها از پرسپولیس رفت. البته این اتفاق بر خلاف میل باطنی او رخ داده و حرف و حدیث‌های زیادی هم به دنبال داشته است. با این وجود او در این سال‌ها چند باری با پیشنهاد سرمربیگری از سوی برخی تیم‌ها مواجه شده که پاسخش به همه آنها منفی بوده است. 

آقا کریم در مصاحبه‌ای که با یکی از روزنامه‌های ورزشی چاپ امروز داشته، اعلام کرده که علیرغم داشتن پیشنهاد برای سرمربیگری در لیگ برتر، آن را رد کرده است.

باقری در ادامه صحبتهایش، دلیل پاسخ منفی‌اش را اینگونه توضیح داده است:" هر چیزی باید با سلسله‌مراتب خودش جلو برود و اینطور نیست که وقتی پیشنهادی داده شود خیلی سریع آن را قبول کنم."

پاسخ کریم این بار کمی متفاوت است و در آن خبری از «نه» مطلق نیست. او به مساله سلسله مراتب اشاره کرده و این یعنی اگر سلسله مراتب رعایت شود، ممکن است پیشنهاد سرمربیگری را بپذیرد. 

    نظر شما