پیغام یحیی گل محمدی برای ستاره نوظهور جدید پرسپولیس

پیغام یحیی گل محمدی برای ستاره نوظهور جدید پرسپولیس

علیرضا خدادادی مهاجمی که فصل قبل تا زمانی که مصدوم نشده بود عنوان آقای گلی را در اختیار داشت حالا با خواست یحیی به اتفاق چند بازیکن دیگر به تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس فراخوانده شده.

به گزارش 9صبح،علیرضا خدادادی مهاجمی که فصل قبل تا زمانی که مصدوم نشده بود عنوان آقای گلی را در اختیار داشت حالا با خواست یحیی به اتفاق چند بازیکن دیگر به تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس فراخوانده شده. مهاجمی که در بازی تدارکاتی مقابل پیکان یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد در شرایطی که پرسپولیس با کمبود مهاجم گلزن مواجه است سرمربی پرسپولیس می‌تواند روی او حساب باز کند. در رابطه با مسائل مختلف و شرایط این بازیکن در پرسپولیس گفت‌وگویی با او داشتیم.

‌تو با مصدومیت مواجه بودی که در مقطعی نگرانت ساخته بود، در این رابطه الان مشکلی نداری؟
نه خدا را شکر مصدومیتی ندارم. یک ماه قبل هم پیش دکتر رازی رفتم و ایشان بعد از معاینات کامل به من اعلام داشتند که می‌توانی فوتبال بازی کنی و مشکلی از این بابت نداری به همین دلیل خدا را شکر بدون مشکل در تمرینات پرسپولیس حضور دارم و برای درخشش هم انگیزه‌های زیادی دارم.​

‌یحیی، تو و چند بازیکن امید دیگر را فرا خوانده و قرار است که با شما قرارداد بسته شود؟
بله سرمربی تیم مرا فراخوانده اما هنوز چیزی مشخص نیست و فعلاً با باشگاه قرارداد جدیدی نبستم اما خیلی امیدوارم و خیلی با انگیزه تمرین می‌کنم.

‌فصل قبل تو عنوان آقای گلی امیدها را داشتی اما این عنوان چطور تا پایان فصل باقی نماند؟
فصل قبل تا زمانی که مصدوم نشده بودم عنوان آقای گلی امیدها را با ۱۴ گل در ۲۰ بازی در اختیار داشتم اما بعد از اینکه مصدوم شدم و تقریباً یک نیم فصل نبودم بازیکن دیگری با اختلاف گل کمتری نسبت به من، آقای گل شد.

گلی که به پیکان زدی اولین گلت برای پرسپولیس بود؟
نه قبلاً هم در بازی‌های دوستانه دو سه گل زده بودم و گلی که به پیکان زدم هم برایم خیلی خوب و روحیه‌بخش بود. پاسی که مهدی ترابی به زیبابی برایم مهیا ساخت و من هم آن را تبدیل به گل کردم چون پاس آقا مهدی که واقعاً یکی از بهترینهاست آن قدر خوب بود که نمی‌شد آن را گل نکرد.

‌در بین سه بازی دوستانه‌ای که تاکنون برگزار کردید کدام تیم بهتر بود؟
همه بازی‌های دوستانه به سهم خود برای ما مثمرثمر بود و به تیم ما کمک کرد اما فکر می‌کنم در بین سه دیداری که برگزار کردیم دیدار مقابل پیکان برای ما بهتر و مثمرثمرتر بود.

‌در دو نیمه ترکیب مهاجمان تیم چگونه بود؟
در نیمه اول محمد عمری و شهاب زاهدی مهاجمان تیم‌مان بودند اما در نیمه دوم من و عبدی در خط حمله جایگرین آنها شدیم.

‌شرایط بدنی‌تان تیمتان چگونه است؟
تیم الان به لحاظ بدنی ۴۰ تا ۵۰ درصد آماده است و تلاش می‌کنیم تا شروع لیگ بهترین شرایط را پیدا کنیم اما جدا از این مسأله تیم ما در همین بازی‌های تدارکاتی هم که انجام داده شرایط خوبی داشته و به نوعی شرایط‌مان به گونه‌ای بوده که بگوییم ما بازیکنان پرسپولیس همیشه آماده‌ایم.

‌بازی تدارکاتی دیگری هم دارید؟
بله روز جمعه هم یک بازی تدارکاتی دیگر را پیش رو داریم و آن طور که صحبت شده با تیم صنعت نفت در ورزشگاه شهید کاظمی بازی خواهیم کرد.

خیلی معتقدند که پرسپولیس برای آسیا گلزن کم دارد. با توجه به انتظارات زیادی که وجود دارد فکر می‌کنی قادری در بین مهاجمان پرسپولیس جایگاه ثابتی پیدا کنی؟
به هر حال خوب می‌دانم بازی در تیمی مانند پرسپولیس کار راحتی نیست چون انتظارات از کادر فنی و بازیکنانش خیلی زیاد است اما تیم ما هم در ایران و هم در آسیا انگیزه‌های زیادی برای موفقیت دارد و قادر است که باز هم در ایران و حتی در آسیا کارهای بزرگی را انجام دهد.

‌اما فشارها روی بازیکنان پرسپولیس برای نتیجه‌گیری و تکرار موفقیت بالاست!
فشار همیشه هست اما ما سعی می‌کنیم با نمایش خوب و بازی‌ها و نتایجی که کسب می‌کنیم فشارها را از خودمان کم کنیم. امسال هم تیم خیلی خوبی داریم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما صبر می‌کنیم که در عمل کارمان را ثابت کنیم.

برای بازی مقابل تیم‌های آسیایی و تیمی مانند النصر و الاتحاد که احتمال رویارویی با آن و ستاره‌هایی مانند رونالدو و بنزما وجود دارد چه صحبتی در بین خود بازیکنان پرسپولیس وجود دارد؟
بچه‌ها خیلی امیدوارند و بازیکنان ما تمام تمرکزشان روی موفقیت و انجام بازی خوب وقوی است و حتی در صحبت‌هایی هم که انجام می‌دهیم روی این نکته تأکید داریم که حتماً می‌توانیم مقابل ستارهای بزرگ هم بازی خوبی انجام دهیم و بازیکنانمان روی این مسأله متمرکز هستند.

    نظر شما