تاخت و تاز تراکتوری‌ها در نقل و انتقالات

تاخت و تاز تراکتوری‌ها در نقل و انتقالات

باشگاه تراکتور تبریز در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد درخشانی داشته است.

 

به گزارش 9 صبح، باشگاه تراکتور یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی این فصل است. این تیم برای لیگ بیست‌وسوم چندین بازیکن زبده و صاحب‌نام را به خدمت گرفت تا برای رسیدن به قهرمانی امیدوارتر از همیشه باشد. امیرحسین حسین‌زاده جدیدترین خرید این تیم است و از آن می‌توان به عنوان یک بمب بزرگ یاد کرد. با حضور این مهاجم جوان، قدرت این تیم در خط حمله مضاعف خواهد شد.

تراکتور کهکشانی‌تر از همیشه با قهرمانان لیگ

تراکتور این فصل یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ است. این تیم با جذب بازیکنانی که سابقه قهرمانی های متعدد دارند به دنبال شکستن طلسم قهرمان نشدن‌شان هستند. سیامک نعمتی با ۵ قهرمانی، پرافتخارترین بازیکن این تیم است و پس از آن شجاع خلیل‌زاده با ۴ قهرمانی با پرسپولیس و سپاهان قرار دارد. مهدی شیری با ۳ قهرمانی و سعید آقایی با یک‌بار فتح لیگ برتر دیگر چهره های پرافتخار این تیم محسوب می‌شوند. علی شجاعی که گفته می‌شود از تراکتور جدا خواهد شد و محمد نادری که به تمرینات این تیم اضافه شده هم تجربه قهرمانی در لیگ برتر را دارند. امیرحسین‌زاده، شاه‌مهره استقلال در قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم بود که در این فصل در تراکتور توپ خواهد زد تا جمع بازیکنان قهرمان در این تیم کامل شود.

تراکتور بالاتر از سپاهان

تراکتور و سپاهان با جذب بازیکنان صاحب‌نام رقابت نزدیکی در فصل نقل‌وانتقالات با یکدیگر داشتند و حالا تراکتور بازیکنان بیشتری با سابقه قهرمانی در لیگ برتر در ترکیب خود می‌بیند. پرسپولیس که در ۷ فصل گذشته ۶ بار به قهرمانی رسیده طبیعتاً بیشترین تعداد بازیکن قهرمان را در فهرست خود می‌بیند. این تیم ۱۸ بازیکن از تیم قهرمان فصل گذشته خود را در اختیار دارد که به جمع آن‌ها محمدحسین کنعانی‌زادگان اضافه شده است. استقلال قهرمان ۲ فصل پیش، پس از پرسپولیس بیشترین تعداد بازیکن قهرمان را دارد و ۱۳ بازیکن این تیم فاتح لیگ برتر شده‌اند.

سپاهان که سال‌ها لقب پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر را یدک می‌کشید، مدت‌هاست که به قهرمانی نرسیده است و هیچ کدام از بازیکنان این تیم با سپاهان قهرمان نشده‌اند. محمد دانشگر، فرشاد احمدزاده، عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو و احسان پهلوان ۵ بازیکن سپاهان هستند که با پرسپولیس و استقلال به قهرمانی لیگ برتر رسیده‌اند. تراکتور با خرید حسین‌زاده و حضور حداقل یک بازیکن از بین علی شجاعی و محمد نادری، تعداد بازیکن بیشتری با تجربه قهرمانی در لیگ برتر دارد و پس از پرسپولیس و استقلال بیشترین بازیکن با سابقه قهرمانی را دارد.

وب گردی

    نظر شما