وعده بزرگ استقلالی‌ها به نکونام

وعده بزرگ استقلالی‌ها به نکونام

مدیران باشگاه استقلال به سرمربی تیم خود وعده بزرگی را دادند.

 

به گزارش 9 صبح، با وجود اینکه استقلال با مشکلات مالی بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، برخی از مدیران این باشگاه حرف از روزهای فوق‌العاده خوب می‌زنند!

اگرچه علی خطیر مدعی شده که تا روز سه‌شنبه قسمتی از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد ولی مسئله اینجاست که آبی پوشان وعده‌ها طی ماه‌های اخیر حسابی شنیده‌اند و البته کم هم لطمه نخورده‌اند چون تقریباً هیچ کدام از آنها به واقعیت بدل نشده است.

در همین رابطه شنیدیم یکی از مدیران تازه وارد استقلال مدعی شده است برای پیشبرد اهداف جواد نکونام طرحی در دستور کار قرار دارد که اگر در داخل باشگاه جنبه اجرایی پیدا کند، ۳۰۰ میلیارد تومان پول به استقلال تزریق خواهد شد و جواد نکونام می‌تواند اندیشه‌های خود را با استفاده از این نقدینگی قابل ملاحظه جلو ببرد.

البته به جرات می‌توان گفت تا امروز حتی یک ریال از این طرح ۳۰۰ میلیاردی هم جنبه عملی به خود نگرفته است و کار به اعتصاب بازیکنان استقلال کشیده شد! اگر رقمی که این عضو هیئت مدیره مدعی تامین آن با استفاده از راهکارهای اقتصادی شده، به حساب باشگاه واریز شود، قطعاً شرایط تیم کاملاً متحول خواهد شد اما فراموش نکنیم در ماهها و سال‌های گذشته نیز بازیکنان و هواداران استقلال از این وعده‌ها کم نشنیده‌اند و تا وقتی قضیه اجرایی نشود، اصلاً نمی‌توان روی آن حساب باز کرد.

وب گردی

    نظر شما