بازگشت بازیکن محبوب به پرسپولیس

بازگشت بازیکن محبوب به پرسپولیس

جدایی کریم باقری هافبک اسطوره ای پرسپولیس از این تیم در تابستان امسال اتفاق تلخی هم برای بازیکنان و هم برای هواداران این باشگاه بود و بسیاری امیدوارند با وجود مسائل خارج از فوتبال که تا به حال این اتفاق رخ نداده است، قرارداد تمدید شود.

به گزارش 9صبح؛ پرسپولیسی ها در تابستان امسال اتفاق تلخ و شیرینی را تجربه کردند - جدایی کریم باقری از این تیم. باقری، اسطوره پرسپولیس و یکی از درخشان ترین فوتبالیست های تاریخ ایران، مدتی بود که به عنوان دستیار مشغول به کار بود و خیلی ها او را عامل موفقیت این تیم می دانستند. او بسیار مورد احترام بازیکنان بود و روابط قوی با آنها برقرار کرده بود.

هیچ پیشرفتی در تمدید قرارداد باقری حاصل نشد و با تایید درویش، او در فصل پیش رو در کنار پرسپولیس نخواهد بود. گفته می شود موضوع به فوتبال مربوط نمی شود، بلکه چیزی خارج از آن است. همان مشکلی که باعث شد جواد نکونام نتواند سرمربی استقلال شود اما در نهایت با بحث و گفتگو حل شد. هواداران پرسپولیس امیدوار بودند این اتفاق برای باقری هم بیفتد اما هنوز چیزی از این اتفاق نیفتاده است.

مسئولان پرسپولیس در روزهای اخیر در تلاش برای حل مشکل باقری و ایجاد فضای مناسب برای بازگشت او بودند. شایعات حاکی از پیشرفت مثبت است، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. درویش همچنان در تلاش برای حل مشکل است و تلاش او ادامه خواهد داشت. حال باید دید باقری پس از رفع مشکل می تواند به پرسپولیس برگردد یا خیر.

وب گردی

    نظر شما