رژه ستاره متهم به تجاوز در زمین فوتبال

رژه ستاره متهم به تجاوز در زمین فوتبال

فوتبالیست متهم به تجاوز همچنان بازی می‌کند.

 

به گزارش 9 صبح، فوتبالیست مطرح در جولای سال گذشته به اتهام تجاوز بازداشت شد اما در طول فصل گذشته با قرار وثیقه برای باشگاه خود بازی کرد و این فصل را هم در لیگ برتر شروع خواهد کرد.

یک فوتبالیست لیگ برتری که به دلیل تجاوز به سه زن در سال گذشته دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفته بود، آزاد شد. این ستاره ابتدا در ۴ جولای ۲۰۲۲ در شمال لندن به ظن تجاوز جنسی دستگیر و بازداشت شد. دومین ادعای تجاوز جنسی در روزهای بعد در رابطه با یک حادثه در سال ۲۰۲۱ مطرح شد، و زن سومی در فوریه امسال با اتهاماتی پیش آمد.

این فوتبالیست که بنا به دلایل قانونی نامش فاش نمی‌شود، پس از چند بار تمدید وثیقه در فصل گذشته به بازی خود ادامه داد اما اکنون به او اطلاع داده شده که دیگر تاریخ مشخصی برای گزارش به پلیس ندارد. این بدان معناست که او فصل دوم را آغاز خواهد کرد، در حالی که پرونده او همچنان تحت بررسی است.

در بیانیه پلیس در تاریخ ۳ آگوست آمده است: «در ۴ جولای ۲۰۲۲، ادعای تجاوز جنسی به یک زن ۲۰ ساله به پلیس گزارش شد و یک مرد ۳۰ ساله به ظن تجاوز دستگیر و بازداشت شد. در حین بازداشت، او به دو مورد تجاوز جنسی که در آوریل و ژوئن ۲۰۲۱ علیه یک زن دیگر انجام شده بود، متهم شد. در فوریه ۲۰۲۳، مرد به تجاوز جنسی در بارنت در فوریه ۲۰۲۲ مورد بازجویی قرار گرفت، که مربوط به قربانی سوم است. هیچ اقدام دیگری در رابطه با جرم ادعا شده در ژوئن ۲۰۲۱ انجام نخواهد شد. مرد تا آگوست ۲۰۲۳ قرار آزادی به شرط وثیقه دارد. وی متعاقباً آزاد شد و تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

وب گردی

    نظر شما