همدردی از نوع استقلال و پرسپولیس

همدردی از نوع استقلال و پرسپولیس

استقلال و پرسپولیس هنوز مهاجم دلخواه خود را به خدمت نگرفته‌اند.

 

به گزارش 9 صبح، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در حالی مهیای فصل جدید بازی‌ها می‌شوند که هنوز مهاجم دلخواه را به خدمت نگرفته‌اند. پرسپولیس بعد از جدایی عیسی آل‌کثیر و حضور در تیم سپاهان و هم چنین جدایی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی در تلاش برای به خدمت گیری یک مهاجم اروپایی مشابه یورگن لوکادیا بود اما تا به امروز موفق به جذب بازیکن مورد دلخواه یحیی گل محمدی هم نشده است.

جواد نکونام هم در نوک خط حمله یک مهاجم تراز اول می‌خواهد. به خصوص که مهدی قایدی و محمد محبی را از دست داده است. دو بازیکنی که فصل گذشته زننده ۲۰ گل و خلق ۱۲ موقعیت گل بودند. به واقع بیش از نیمی از گل های تیم استقلال در فصلی که سپری شد، روی تاثیرگذاری مهاجمان بوشهری بود.

استقلال هم همانند پرسپولیس تا به امروز موفق به جذب مهاجم خارجی نشده است. ایجاد سقف قرارداد برای تیم های استقلال و پرسپولیس موجب شده تا این دو تیم در جذب بازیکن خارجی دست به عصا حرکت کنند. به خصوص که این دو تیم دولتی هستند و همه حساب و کتابهای آنها در سایت کدال منتشر می‌شود. استقلال و پرسپولیس فصل را با درد مشترک آغاز می‌کنند. این در حالی است که دیگر تیم‌های مدعی از جمله سپاهان و تراکتور در همه پست‌ها بازیکنان مورد دلخواه را به خدمت گرفته‌اند.

استقلال در خط حمله ارسلان مطهری و آریا برزگر را دارد و پرسپولیس هم در نوک خط حمله می‌تواند روی شهاب زاهدی و مهدی عبدی حساب باز کند. 

وب گردی

    نظر شما