بمب اروپایی پرسپولیس منفجر می‌شود

بمب اروپایی پرسپولیس منفجر می‌شود

پرسپولیس در آستانه خرید بمب اروپایی قرار دارد.

به گزارش 9 صبح، خبرنگار اسپانیایی مدعی شد باشگاه پرسپولیس در آستانه خرید بازیکن سابق تیم اینترمیلان و منچسترسیتی قرار گرفته است.

تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را خریده است. با این حال بازیکن های زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و به همین خاطر این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است.

پرسپولیس و یحیی گل محمدی یک دروازه بان ذخیره و یک مهاجم گلزن می‌خواهند. با این وجود ممکن است به دلیل اینکه بازیکنان باکیفیتی در بازار نقل و انتقالات نمانده‌اند پرسپولیس برای خرید یک مهاجم خوب تا نیم فصل صبر کند.

هفته گذشته خبرنگار اسپانیایی مدعی شد استفان یووتیچ ستاره سابق سیتی و فیورنتینا در آستانه انتقال به باشگاه پرسپولیس قرار دارد. طبق گزارش این خبرنگار این بازیکن مونته نگرویی با باشگاه ایرانی به توافق رسیده و تا پایان هفته راهی تهران خواهد شد.

سایت «ترانسفر مارکت» در پیش بینی نقل و انتقالات تابستانی احتمال انتقال یووتیچ به پرسپولیس را 61 درصد دانست. ارزش این بازیکن سابق اینتر در 33 سالگی 1.5 میلیون یورو است. هرتابرلین آخرین باشگاه مهاجم مونته نگرویی بود و اکنون او بازیکن آزاد است.

وب گردی

    نظر شما