گل‌محمدی الگوی جدید نکونام

گل‌محمدی الگوی جدید نکونام

تیم فوتبال استقلال با نکونام گام اول را محکم برداشت.

به گزارش ۹ صبح، تغییرات فراوان در بدنه مدیریتی، فنی و البته رختکن استقلال باعث شده بود هواداران این تیم امید چندانی به کسب موفقیت آبی پوشان در فصل جدید نداشته باشند اما تیم تحت هدایت جواد نکونام در اولین بازی فصل با اقتدار با سه گل در آبادان مقابل نفت به برتری رسید و یکی از سفرهای دشوار خود در گرمای ۵۰ درجه را به سلامت سپری کرد.

اگرچه این استقلال قطعا جای پیشرفت دارد اما جواد نکونام و تیمش در اولین هفته چند نکته امیدوارکننده در سبک بازی خود ارائه دادند. نباید فراموش کرد همان‌طور که سرمربی جاه‌طلب استقلال بارها در تابستان تاکید کرد، آنها تحت هر شرایطی برای کسب موفقیت مبارزه خواهند کرد.

به نظر می‌رسد سرمربی جدید استقلال قصد دارد در طول فصل پیش رو از استراتژی "عمق را بده و کناره‌ها را در اختیار بگیر"، استفاده کند و این تقریبا چیزی شبیه به پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در سال‌های اخیر (البته تا پیش از حضور سروش رفیعی در ترکیب) است.

هر سه گل استقلال در اولین دیدار با نقش آفرینی مدافعان کناری این تیم به ثمر رسید و این یعنی در فصل جدید شاهد حضور بیشتر فول بک‌های استقلال در بخش هجومی خواهیم بود. البته این تصمیم نیازمند ساختار مناسب در قلب خط دفاعی است و این یعنی کار دشوار مدافعان مرکزی استقلال در ادامه فصل.

وب گردی

    نظر شما