تلاش سپاهان برای جذب بازیکن استقلال

تلاش سپاهان برای جذب بازیکن استقلال

باشگاه سپاهان برای جذب بازیکن استقلال تلاش می‌کند.

به گزارش 9 صبح، سپاهانی‌ها از ۷ سهمیه جذب بازیکن لیگ برتری از ۵ سهمیه خود استفاده کرده‌اند و با رضا اسدی، احسان پهلوان، رضا شکاری، هادی محمدی و عیسی آل‌کثیر به توافق رسیدند. با توجه به خالی بودن دو سهمیه خرید بازیکن لیگ برتری، گفته می‌شود که ژوزه مورایس برای تکمیل آرایش خط هافبک تیمش به دنبال جذب یک بازیکن ایرانی است و گزینه موردنظر سرمربی سپاهان هم سعید مهری است؛ هافبکی که بعد از فسخ قراردادش با استقلال، در شرایطی نامعلوم کار خود را در فوتبال ایران پیش می‌برد و هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است.

سعید مهری در شرایطی مورد پسند ژوزه مورایس قرار گرفته که می‌تواند در پست‌های هافبک دفاعی، هافبک میانی و هافبک تهاجمی در ترکیب طلایی‌پوشان قرار گیرد. هافبک فصل گذشته آبی‌پوشان که همچنان امیدوار به توافق با مدیران استقلال است، با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای به‌وجود آمده برای سپاهان نمی‌تواند رقم بالایی را از طلایی‌پوشان درخواست کند.

ضمن آنکه بعد از بازگشت کریمی و نورافکن از مصدومیت، احتمال نیمکت‌نشینی مهری در سپاهان وجود دارد و همین مسئله باعث شده تا هافبک پیشین استقلال برای حضور در اصفهان مردد شود؛ هر چند که او هنوز پاسخی به پیشنهاد طلایی‌پوشان نداده و به نظر می‌رسد که جذب مهری می‌تواند راهکار موقت مناسبی برای ترمیم ترکیب سپاهان در غیاب دو ستاره کلیدی این تیم باشد.

وب گردی

    نظر شما