برتری استقلال مقابل ملوان/ مرادمند فرشته نجات نکونام شد

برتری استقلال مقابل ملوان/ مرادمند فرشته نجات نکونام شد

تیم فوتبال استقلال تهران مقابل ملوان انزلی پیروز شد.

به گزارش 9 صبح، تیم های فوتبال استقلال تهران و ملوان انزلی از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند و آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر را برگزار کردند.

استقلال در این بازی با تک گل مرادمند به پیروزی رسید تا دومین برد خود و دومین باخت ملوان را در لیگ برتر رقم بزند‌.

در این رقابت که قضاوت سیدرضا مهدوی برگزار شد تیم ملوان در دقیقه ۷ صاحب ضربه پنالتی شد که این فرصت را مهران احمدی از دست داد و سیدحسین حسینی توپ را مهار کرد. در دقیقه ۱۸ ضربه پای راست آرش رضاوند از کنار دروازه اکبرمنادی به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۰ ضربه سر روزبه چشمی روی ارسال کرنر مهدی‌پور به شکل خطرناک از کنار دروازه ملوان راهی اوت شد. در دقیقه ۲۴ ضربه مهدی‌پور را اکبرمنادی دفع کرد. در دقیقه ۴۱ ضربه پای چپ بازیکن ملوان از کنار دروازه میزبان راهی اوت شد. نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم استقلال سعی کرد به دروازه ملوان نزدیک شود و به گل دست پیدا کند. در دقیقه ۶۴ شوت صالح حردانی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه ملوان به بیرون رفت. در دقیقه ۶۷ ضربه بازیکن ملوان از کنار دروازه حسینی راهی اوت شد. در دقیقه ۷۱ شوت پای چپ قاضی‌پور از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۹ ضربه سر مرادمند روی ارسال کرنر مهدی‌پور تبدیل به گل اول استقلال شد. در دقیقه ۸۴ ضربه محمدی را بازیکن ملوان انزلی از روی خط به بیرون کشید. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا استقلال پیروز این مسابقه شود.

وب گردی

    نظر شما