بمب پرسپولیس و استقلال خنثی شد!

بمب پرسپولیس و استقلال خنثی شد!

آینده بازیکن مطرح فوتبال هنوز مشخص نشده است.

به گزارش ۹ صبح، سعید عزت‌اللهی هم در نقل و انتقالات تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی حاصل نشود.

در فوتبال اروپا عرف است که باشگاه با بازیکنان مورد نظر خود، حدوداً یک سال قبل از اتمام قرارداد وارد مذاکره شده و شرایط ادامه همکاری را جویا می‌شود. اگر بازیکن اشتیاقی به تمدید قرارداد داشت که چه بهتر و در غیر این صورت باشگاه با مشتریان بازیکن به توافق می‌رسد و انتقال نهایی می‌شود تا حداقل سودی نصیبش شود. برخی اوقات اما بازیکن علاقه‌ای به تمدید قرارداد نشان نمی‌دهد و می‌خواهد تا چالش جدیدی را در باشگاهی دیگر تجربه کند. آن وقت تکلیف چیست؟

این اتفاق برای سعید عزت‌اللهی رخ داده است. قرارداد او حدود ۴ ماه دیگر با وایله تمام می‌شود. او پیشنهاد تمدید قرارداد دو و نیم ساله را رد کرده و به دانمارکی‌ها جواب منفی داده است. با این حال اما پیشنهادهایی هم در فصل نقل و انتقالات تابستانی دریافت کرده که باشگاه وایله بر سر مبلغ آن با تیم‌های خواهان به توافق نرسیده. همین مسأله باعث شده تا مسئولان باشگاه دانمارکی به سرمربی تیم‌شان فشار بیاورند که از عزت‌اللهی در ترکیب استفاده نکند و حتی نام او را از لیست مسابقات خط بزند.

وب گردی

    نظر شما