امیدواری پرسپولیس به حضور قرضی ستاره سنگالی

امیدواری پرسپولیس به حضور قرضی ستاره سنگالی

مدیران پرسپولیس به حضور قرضی ستاره سنگالی در این تیم امیدوار هستند.

به گزارش 9 صبح، یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله تیمش بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و بررسی گزینه‌های مختلف، سرانجام تصمیم گرفت تا نام آلیو باجی، مهاجم ۲۵ ساله سنگالی را در اختیار مدیران باشگاه پرسپولیس قرار بدهد و ابراز امیدواری کرد مذاکرات با این مهاجم سنگالی مثبت پیش برود؛ آن‌هم در شرایطی که باجی تحت قرارداد باشگاه بوردو فرانسه قرار دارد.

مدیران باشگاه پرسپولیس مطابق خواسته یحیی گل‌محمدی مذاکرات خود با باجی را به شکل رسمی آغاز کردند. باشگاه بوردو برای فروش مهاجم سنگالی خود درخواست هزینه رضایت‌نامه کرد و گفته می‌شود با توجه به مبلغ درخواستی باجی، انتقال او به پرسپولیس بیش از ۳ میلیون یورو برای سرخ‌ها هزینه خواهد داشت که همین مسئله باعث شده تا عملاً انتقال باجی به پرسپولیس منتفی شود.

پرسپولیسی‌ها البته در تلاش هستند تا بتوانند برای انتقال قرضی آلیو باجی با مدیران باشگاه بوردو به توافق برسند اما مسئولان باشگاه فرانسوی فعلاً در این زمینه موافقتی نداشته‌اند. با توجه به شرایط به‌وجود آمده، به نظر می‌رسد که طی روزهای آینده یحیی گل‌محمدی نسبت به عدم جذب بازیکنان موردنظر واکنش نشان خواهد داد و باید دید آیا فهرست بازیکنان خارجی موردنظر او به‌روزرسانی خواهد شد یا پرسپولیسی‌ها بدون جذب بازیکن خارجی کار خود را در بازار تابستانه به پایان می‌برند.

وب گردی

    نظر شما