ستاره پرسپولیس تضمین گرفت!

ستاره پرسپولیس تضمین گرفت!

بازیکن پرسپولیس برای حضور دوباره در این تیم تضمین گرفت.

به گزارش ۹ صبح، تصور همگان بر این بود که زوج قلب دفاعی فصل گذشته قرمزها یک هدف ویژه را در لیگ بیست و سوم دنبال خواهند کرد. مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی دو مدافع میانی و ثابت فصل گذشته پرسپولیس با حضور در تمرینات پیش فصل تلاش می‌کردند با کسب آمادگی لازم بتوانند علاوه بر تداوم حضور در قلب دفاع، آمار خوب خود را در سال گذشته مجدد تکرار کنند.

زوج قلب دفاعی فصل گذشته پرسپولیس با هماهنگی مناسبی که کنار یکدیگر داشتند، سازمان دفاعی بسیار خوبی به وجود آوردند و کم گل خورد تا مشخص شود در فرمول قهرمانی لیگ ایران، انسجام در سازمان دفاعی تیم اهمیت دارد. تصور می‌شد همین موضوع قطعا کار بازیکنانی که در این فصل در قلب دفاع پرسپولیس به صورت ثابت قرار بگیرند را سخت کند.

با توجه به جذب کنعانی‌زادگان که یکی از مدافعان ثابت تیم ملی به شمار می‌رود، رقابت در خط دفاع پرسپولیس به اوج خود خواهد رسید اما پیش بینی می‌شد زوج فصل گذشته قرمزها در صورتی که یحیی تغییر سیستم ندهد و روی به بازی با ۳ دفاع نیاورد تلاش خواهند کرد بازهم کنار یکدیگر قرار گرفته و کنعانی‌زادگان را به نوعی کنار بگذارند اما گل محمدی ترجیح داده که از زوج پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی زادگان در مرکز خط دفاع تیم خودش استفاده کند.

وب گردی

    نظر شما