استقلالی‌ها آچمز شدند!

استقلالی‌ها آچمز شدند!

مدیران باگاه استقلال برای خرید بازیکن جدید با محدودیت‌های زیادی مواجه هستند.

به گزارش 9 صبح، مدیران باشگاه استقلال تهران برای خرید بازیکن جدید با محدودیت‌های زیادی مواجه هستند که کار را برایشان سخت کرده است. قبلا نوشتیم جواد نکونام مشکلات زیادی دارد و هوادار استقلال هم این موضوع را متوجه می‌شود. امروز بحث مدیریتی در استقلال را دنبال می‌کنیم و اینکه به هر حال علی خطیر نمی‌تواند معجزه کند.

لیست استقلال پر است و باشگاه تا دل‌تان بخواهد مشکلات مدیریتی دارد. همین آریا برزگر را علی خطیر می‌توانست با کمترین مبلغ نگه دارد اما لیست استقلال جا نداشت و نمی‌شد قراردادش را ثبت کرد. بازیکن خارجی هم مثل هندوانه دربسته است. پرسپولیس پارسال دیاباته و پریرا را خرید که جواب ندادند و حالا فقط شهاب زاهدی را دارد. مشکل استقلال مثل همیشه تاریخ! بدهی‌های گذشته است و اینکه در حال حاضر آبی‌ها نمی‌توانند قرارداد هیچ بازیکن دیگری را ثبت کنند.

مثلاً اگر همین امروز نکونام یک مهاجم خوب خارجی بیاورد، لیست استقلال جا ندارد و این مشکلی است که تراکتور و سپاهان کمتر دارند. حتی پرسپولیس هم بسیاری از مشکلات استقلال را ندارد چرا که تیم خوب فصل گذشته تا حد بسیاری دست ‌نخورده و اسکلتش حفظ شده است. پرسپولیس با جذب یک مهاجم گلزن تکمیل می‌شود اما استقلال نیاز به حداقل ۴ بازیکن بزرگ دارد که خب در این شرایط جذب حتی ۲ نفر از آنها هم امکان‌پذیر نیست.

ختم کلام اینکه استقلال با همین بضاعت فعلی در ۲ بازی گذشته خوب کار کرده و در اصفهان هم ناامید نیست اما تأکید می‌کنیم که بسیاری از مشکلات به قراردادهای عجیب فصل گذشته برمی‌گردد.

وب گردی

    نظر شما