خبر تلخ برای استقلالی‌ها

خبر تلخ برای استقلالی‌ها

قرار نیست اتفاقات تلخ پیرامون باشگاه استقلال تهران به پایان برسد.

 

به گزارش 9 صبح، با مرور تازه‌ترین اخبار آبی‌ها ظاهرا قرار نیست اتفاقات تلخ پیرامون باشگاه استقلال به پایان برسد. پس از حذف تیم استقلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آینده آسیا که آن را می‌توان شروع بدبیاری‌های این باشگاه از فروردین ماه سال جاری تا امروز دانست، اتفاقات تلخ یکی بعد از دیگری برای این مجموعه تکرار می‌شوند.

انتقال دو بازیکن جوان استقلال (آریا برزگر و سینا سعیدی‌فر) از این تیم در طول ۲۴ ساعت گذشته بار دیگر حال و احوال هواداران استقلال را بر هم ریخت. باشگاهی که غیر از مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان هنوز نتوانسته بود بازیکنی را در فصل نقل و انتقالات به خدمت بگیرد (که جزو نفرات لیست جواد نکونام باشد)، حالا با دور شدن دو تن از بازیکنان جوان این تیم شرایطی بدتر از قبل را تجربه می‌کند.

این در حالی است که همزمان با انتشار خبر جدایی بازیکنان جوان استقلال خبر پیوستن یاسین سلمانی به پرسپولیس، داغ هواداران استقلال را داغ‌تر کرد. مروری بر شبکه‌های اجتماعی و خواندن کامنت‌های هواداران استقلال مشخص می‌کند آن‌ها نسبت به اوضاع بد و شب تاریک استقلال در طول ماه‌های اخیر به شدت ناراحت هستند. یادآور می‌شود ظاهرا و با توجه به اتفاقات پیش‌بینی‌نشده تلخی که برای استقلال رخ می‌دهد، قرار نیست به این زودی‌ها شب تاریک هواداران سحر شود!

وب گردی

    نظر شما