بی‌اطلاعی نکونام از جدایی بازیکن استقلال

بی‌اطلاعی نکونام از جدایی بازیکن استقلال

بازیکن استقلال بدون اطلاع سرمربی این تیم از جمع آبی‌ها جدا شد.

به گزارش ۹ صبح، نقل و انتقالات استقلال همچنان به شکلی عجیب در حال پیشروی است و کشمکش میان سرمربی و مدیریت ادامه دارد. از یک سو اختلاف‌های نکونام و خطیر بر سر جذب بازیکنان جدید و از سوی دیگر جذب و دفع بازیکنان بدون اطلاع سرمربی نقل و انتقالات را تبدیل به یک دوران کاملاً فرسایشی کرده است.

در روزهای گذشته بارها خبرهای غیررسمی درباره اختلاف خطیر و نکونام بر سر جذب بازیکن جدید به گوش رسید. حتی گفته شد که از سوی مدیریت به نکونام اعلام شده بازیکنی که مد نظر آنها است را تأیید کند تا باشگاه نیز زمینه‌ساز جذب تورس که از مدت‌ها قبل مورد توجه نکونام بود، شود.

این خبرهای تأیید نشده تا حد زیادی پرده از اختلاف میان سرمربی و مدیریت برداشت اما به‌دنبال آن ماجرای جدایی آریا برزگر پیش آمد تا مشخص شود میان سرمربی و مدیریت هماهنگی کافی بر سر ورودی‌ها و خروجی‌ها وجود ندارد.

باشگاه استقلال با جدایی آریا برزگر موافقت کرد و این بازیکن طی توافقی میان باشگاه استقلال و نساجی به این تیم قائمشهری پیوست. جدایی برزگر در حالی رقم خورده که جواد نکونام از طریق رسانه‌ها در جریان این خبر قرار گرفته است و باشگاه استقلال قبل از جدایی برزگر هیچ اطلاعی به سرمربی استقلال نداده است.

وب گردی

    نظر شما