فرار پرسپولیس از شکست/ گولسیانی دست یحیی را گرفت

فرار پرسپولیس از شکست/ گولسیانی دست یحیی را گرفت

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل حریف خود متوقف شد.

به گزارش ۹ صبح، در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر، تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

در این رقابت تیم پرسپولیس مقابل ذوب آهن با تساوی یک- یک متوقف شد تا در جدول رده بندی به امتیاز هفت برسد و در رتبه دوم قرار بگیرد.

در دقایق نیمه نخست دو تیم بازی نسبتا برابری را انجام دادند‌. در دقیقه ۲۳ ضربه سر محمدحسین کنعانی زادگان روی پرتاب اوت وحید امیری با اختلاف اندک از کنار دروازه حبیب فرعباسی به بیرون رفت. در دقیقه ۲۵ ضربه پای راست سعید صادقی از بالای دروازه ذوب آهن راهی اوت شد.

در دقیقه ۴۵ هم اشتباه پرسپولیسی ها برای ذوب آهن منجر به گل نخست شد. پرتاب اوت علی نعمتی برای سروش رفیعی با ضربه او به سمت دروازه پرسپولیس همراه شد و علیرضا بیرانوند هم درون دروازه حضور نداشت تا توپ درون دروازه قرار بگیرد.

در نیمه دوم تیم پرسپولیس برای جبران گل خورده بازی را هجومی آغاز کرد. در دقیقه ۵۶ ضربه پای راست دانیال اسماعیلی فر از داخل محوطه جریمه را فرعباسی به خوبی مهار کرد. در دقیقه ۶۱ شوت میلاد سرلک از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت‌. در دقیقه ۶۵ ضربه پای راست مهدی ترابی راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۱ ضربه محمد عمری را فرعباسی به خوبی مهار کرد. در دقیقه ۷۴ شوت ترابی را فرعباسی به راحتی در اختیار گرفت. در دقیقه ۷۸ ضربه پشت پای شهاب زاهدی از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت. در دقیقه ۸۲ ضربه پای راست عرفان معصومی به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

در دقیقه ۸۶ روی ارسال وحید امیری، گئورگی گولسیانی که تازه به زمین آمده بود موفق شد با ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند تا در نهایت امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

وب گردی

    نظر شما